FF Boulevard #5

soms als ik me kut voel of een off day heb, zet ik dit filmpje aan, scrol ik rustig door de comments en dan voel ik me weer wat beter. Echt een soort reality check.

12 likes

Josje is tegenwoordig een vrouwen voor de vrijheid aanhanger dus ik zou niet al te hard hopen :thumbsup:

3 likes

Ja. Heb er vannacht zelfs over gedroomd.

Dit is de post van haar vriend trouwens:

6 likes

De enige echte Gasolina, sorry Josje

41 likes

G eazy en ashley benson zijn kennelijk uit elkaar

Oh dan heb ik geluk gehad. Net 20 minuten geleden afgekeken😅

Ik heb hem 1 minuut geleden afgekeken en dat lukte gewoon, kan er nu ook nog op klikken

1 like

Ik heb deze relatie ĂŒberhaupt gemist geloof ik. In mijn hoofd is zij nog steeds bij Cara. Of ik heb compleet de verkeerde persoon voor me.

En van G eazy heb ik sowieso nog nooit gehoord, maar misschien moet ik daarvoor naar het ‘ik voel me oud’ topic😂

13 likes

Ivo Niehe heeft nu ook gereageerd op zijn fragment dat tijdens de docu over Britney aan bod kwam.

https://www.ad.nl/show/ivo-niehe-over-borstenvraag-in-britney-spears-docu-context-kwam-makers-niet-goed-uit~a3fddc9b/

2 likes

Oh fijn, Ivo wou haar gewoon een serieuze kans geven uitleg te geven over plastische chirugie!

6 likes

Ooh ooh Ivo Niehe, wat nobel van je.
Verder ook totaaaaal niet ongepast hoor om een vrouw hierover lastig te vallen, laat stĂĄĂĄn een minderjarige. Want ja de rest deed het ook :face_vomiting:

14 likes

Ik ben het volledig eens met het feit dat het totaal ongepast en niet okĂ© is om een (minderjarige) vrouw zo’n vraag te stellen. Maar ik speel toch even advocaat van de duivel, ondanks dat ik Ivo Niehe ook een enorm onsympathieke drol vind.
Zegt Ivo in z’n statement niet gewoon: naar aanleiding van alle commotie over of Britney wel/geen nep borsten zou hebben hebben we voorafgaand aan het interview met haar en haar management afgesproken om het hierover te hebben zodat Britney haar punt kan maken en kan reageren op alle geruchten hierover. Hij had dan natuurlijk wel beter kunnen zeggen: wat vind je van het feit dat hier zoveel geruchten over rond gaan, dit is natuurlijk ook totaal belachelijk verwoord.

2 likes

Hm maar in de docu werd gezegd dat ze van te voren aangaven dat dat een verboden onderwerp was en dat Ivo tĂłch de vraag stelde.

Jaaa, maar dat was de typische briljante Nederlandse Ivo Niehe-ironie die ‘die Amerikanen’ niet lijken te begrijpen! (Was ongeveer de strekking van de reactie van Ivo Niehe)

5 likes

Hij had het sowieso anders kunnen verwoorden, ipv als een gluiperdje te sissen “telkssss talk about yr breastssss”.

Daarnaast was de media-aandacht omtrent haar borsten sowieso misplaatst, maar imo ook precies een voorbeeld van vervelende situatie voor Britney. Ze was een puber, dus het is logisch dat je lichaam/seksualiteit zich dan ontwikkelt. Of ja ze had wel implantaten boeien :woman_shrugging:

Ik denk dat Britney enorm te leiden had onder dat virgin imago wat voor haar werd gecreëerd. Toen ze opgroeide en volwassener werd (wat heel normaal is op zich) met zoveel media-aandacht, men die verandering gewoon niet wilde/kon accepteren. Of naja eigenlijk was ze altijd al de sexy virgin en werd die grens tussen goed en slecht (virgin/slut) opgezocht dus opgezet voor failure daarin?

Die voorbeelden in de docu ook: een governorsvrouw (oid?) die zegt dat ze Britney neer wil schieten? Waarom wordt BS hierop veroordeelt en niet de vrouw die dit soort walgelijke dingen zegt. Of Justin Timberlake die gewoon over de rug van BS van zn boybandimago af wil komen, en daar gvd nog in slaagt ook!

Maar dit is imo een veel breder probleem omtrent kindsterren. Ze zijn dus kind als ze opgroeien en het publiek wil eigenlijk dat ze ook zo blijven. Die enorme aandacht daarop slaat denk ik juist door in een periode van hyperseksualiteit die een Christina Aguilera of Miley Cyrus ook doormaakten. En “iedereen” veroordeelt het maar smult we ook van.

Haha dit zit me hoog, maar dit was mijn monoloog😜

33 likes

Ok het valt me eigenlijk wel mee? Maar er had zoveel meer gemaakt van kunnen worden. Dit is echt net niks qua tekst en qua muziek. En waarom zegt ze hoogseizoen zo raar?
En ze zingt jij bent Casanova maar ook heel groen? Ik begrijp het niet.

1 like

Casanova heeft een een tequila te veel gehad en moet nu kotsen.
Of hij moet kotsen door de slechte tekst.

2 likes

Het is een ode aan Kermit.

1 like

Hoezo heb ik dit meesterwerk gemist?

4 likes

You’re welcome

2 likes