FF Boulevard #5

Ik kwam via TikTok op de docu van Demi Lovato terecht (is al een paar jaar oud). Simply complicated heet ‘ie, staat op YouTube:

Ben pas halverwege maar wow, veel dingen die ik nog niet wist. Of ja, in grote lijnen wel, dat ze een drugsverslaving had bijvoorbeeld. Maar niet dat ze zo’n rare jeugd had en hoe erg het eigenlijk uit de hand is gelopen op een gegeven moment. Wel een aanrader voor de geïnteresseerden.

10 likes

Ja heb deze een tijdje geleden gekeken en was er ook van onder de indruk. Vond Demi ook echt een inspirerende en interessante vrouw ofzo, maar dat is de laatste tijd weer wat minder geworden. Zo jammer dat ze ook van die opgespoten lippen heeft nu, vond haar echt zo mooi altijd.

1 like

Ja laatst is het ook uitgegaan met haar verloofde zag ik. Heb het idee dat ze nog steeds heel erg zoekende is naar wie ze is en hoe ze een relatief normaal leven kan leiden. Vind het een sneu verhaal. Maar 28 maart komt er een nieuwe docu op YouTube zei ze op insta, dus ben benieuwd.

Einde carrière lijkt het. Terecht.

33 likes

Byeeee felicia :wave:

3 likes

Heel begrijpelijk

32 likes

Ik lees nu alleen voor het eerst dat iemand anders zijn stukjes heeft ingezongen :sob:

Wow…:laughing: Raket

Edit: nevermind las het net pas in het andere topic :slight_smile:

1 like

Ik vind sigaar nog een tikkeltje erger. Waarom???

8 likes

En het rijmt ook nog allemaal. Nmsvpe.

6 likes

Dat had ik niet eens door. Waarom zou je een kind dit aan doen?

4 likes

Kan alleen maar denken dat je straks in een werkomgeving je collega “Rocket” even roept. En dat er dan een volwassen vent van 50 aankomt.

26 likes

Maar over 50 jaar heet iedereen zoals influencers hun kinderen nu noemen, namen evolueren toch gewoon.

3 likes

Hahaha net zo’n omschrijving van een aliexpress product: rocket star presley cigar doosje maan ruimteschip kinderetui

188 likes

Ik vind Rocket eerlijk gezegd nog het minst problematische onderdeel van die naam.

19 likes

@fahrenheit451 @Loxodonta hahahahaha als die baby eind januari geboren was dan weten we waar die ouders mee bezig waren voor de bevalling. Ik mis nog wel de naam “diamond”

:rocket::rocket::rocket::rocket::gem::gem::gem::open_hands:

10 likes

Waarmee dan?

1 like

Aandelen gamestop kopen :joy::joy::joy:

3 likes

Ooooh!

1 like

Geen idee wie deze mensen zijn, maar als je je kind Rocket noemt dan ben je gewoon een zak. Diamond hands daar in tegen hahahaha. :gem::gem::gem:

3 likes