FF Boulevard #5

Ik vind Tabitha echt heel leuk, leuke liedjes enzo maar echt jammer dat ze in haar nieuwe liedje het heeft over vriendje terwijl ze haar ongeboren dochter toespreekt.
Het had net zo makkelijk liefde kunnen zijn.

Het is niet dat ze nog met de oude normen en waarde leeft want ze is ook actief in het delen van haar vegan recepten.

2 likes

Ja ik luisterde dit nummer toevallig gister (vind het echt een zeiknummer trouwens, maar goed ik heb geen kinderen dus misschien kan ik me niet goed genoeg inleven haha). Maar dit viel me ook echt meteen op! Jammer dat niet iemand anders dit is opgevalln bij het maken van dit nummer.

1 like

Ik ook en ik vind het ook een zeiknummer maar kreeg toch vochtige oogjes.
šŸ„²emotionele incontinentie. Ik heb nu maar een halve tena lady onder elk oog geplakt.

11 likes

Dit is niet het Viva forum

4 likes

(Wow er zijn zoveel gifjes om uit te kiezen maar ik vind deze het raarst dus here we go)

14 likes

Bij Rocket Star moet ik denken aan die tekenfilm, maar weet niet meer of die echt zo heet. Wel iets met Rocket geloof ik.

1 like

Rocket Power!

9 likes

Oooh ja dat was het! Je hebt me uit mijn lijden verlost :smile: Vond ik altijd super leuk haha

1 like

Ik vind Rocket nog niet eens zo heeeel erg, vind Rocky (die vrouw die nu met widm meedoet) ook een leuke naam hebben. Hopelijk wordt Rocket dan afgekort naar Rocky hahaha

4 likes

Vond dat zoā€™n leuke serie. Was samen met As told by Ginger echt favoriet in die tijd.

36 likes

Ik zing dit lied nog regelmatig, met zoā€™n lekker zeurderig kinderstemmetje weet je wel

5 likes

Hahaha same. Doe ik ook nog soms met Beugelbekkie met die verschrikkelijke zeikstem van Angela Schijf.
Dat popped soms gewoon op willekeurige momenten op in mā€™n hoofd.

6 likes

Voorlopig weet ik
Wat ik ga doen
Ik blijf in het midden
Daar is alles groeeeeen

19 likes

Zou mooi zijn als er nu een zender op tv komt waar al die gouwe ouwe series weer eens op komen. Ik zou zeker kijken! (En ik stem dan natuurlijk ook voor Dommel terug op tv!)

8 likes

Ik heb nu wel

Ik ben een kleine zeehondmeid

In mn hoofd.

Had altijd zoā€™n hekel aan merel en die andere sufkut en aan ginger zelf. Heb altijd al meer gevibed met Sophie.

33 likes

ja die andere sufkut ik weet niet hoe ze heet had hetzelfde gezicht als een sloom meisje uit mijn klas.

5 likes

Merel zegt Google

Vind ik ook een sufkut naam

2 likes

Huh ik snap niks van deze post :joy:

8 likes

Ik geef hier een duim omlaag op

25 likes

Ze bedoelt dat Tabitha voor haar dochter zingt dat als ze thuis komt met haar vriendje blablabla en dat ze ipv vriendje ook liefde had kunnen zingen. Aangezien die dochter ooit mss wel met een vriendinnetje thuis komt ipv met een vriendje ofzo.

10 likes