FF Boulevard #5

Op het Instagram account van Evan Rachel Wood (in haar stories) staan meerdere verklaringen van slachtoffers en het klinkt allemaal echt heel absurd en walgelijk. Wat een hel hebben die vrouwen moeten doorstaan. :pensive:

2 likes

Frappant weer dat er na overlijden amper wat vermeld staat over die andere gekke dingen. Deze man heeft toch ook een steekpartij op zijn naam staan?

1 like

Omg nee, ik was vroeger fan en heb nog steeds veel liedjes in mijn playlist van hem.

Echt jeugdsentiment was Saved by the Bell. Hij heeft inderdaad meerdere gekke uitbarstingen nog gehad na zijn ‘gloriejaren’, o.a. een sekstape.

Nouja ik ga op de begrafenis van mijn oma ook niet vertellen over die keer dat ze me zonder eten naar bed stuurde…

13 likes

Holy shit die verhalen in haar stories

Wow jeetje, zo snel ook! Begin januari ontdekt en nu al weg…

1 like

Volgens mij is het gewoon een marketingtruc om haar overpriced fatburners aan de man te brengen. Jammer dat ze dat nu verkoopt en niet dat ze vrouwen helpt om op een gezonde manier hun fitnessdoel te bereiken.

23 likes

Ik vind een misdaad wel van een andere categorie.

Edit: zijn familie is logischerwijs verdrietig en die zullen het ook echt niet benoemen op de uitvaart, maar dat we voor de rest dat even voor het gemak vergeten omdat iemand toevallig bekend is vind ik zo’n onzin.

5 likes

Ik irriteerde me sowieso al kei hard aan haar op insta de laatste tijd maar dit was de druppel dus heb dr verwijderd. Dit is ook weer zoiets 13 in een dozijn en niet nieuw…

“Yolanthe’s Daily Routine, helpt gedreven ladies…” :thinking:

En wie heeft die styling gedaan, met die roosjes? Haha

Hoe kan je zo leven met jezelf. Zo zielig voor de slachtoffers :pleading_face:

En een van de gitaristen van Marilyn Manson was ook al zo’n lul.

Mooi

43 likes

Ik heb niets met Yolanthe en niets tegen haar, maar ik vind het kwalijk dat ze onder het mom van ‘vrouwen laten bloeien’ inspeelt op de onzekerheden van vrouwen en daar van wil profiteren. Ja, er zijn veel anderen die precies hetzelfde doen. Maar fatburners kunnen erg gevaarlijk zijn (https://www.livestrong.com/article/171610-harmful-effects-of-fat-burners/). Yolanthe verkoopt hiermee dus weer een onrealistisch schoonheidsideaal, waar ze hoogstwaarschijnlijk zelf ook niet natuurlijk aan voldoet.

Juist door dit soort onzin te verkopen maak je vrouwen en jonge meisjes nog onzekerder. Want hey, je kunt pas bloeien en in je kracht staan als je een sixpack hebt en dus moet je wel afvallen. Dat maakt me boos. Als je deze ellende dan verkoopt, wees er gewoon eerlijk over en ga niet allemaal zweverig lopen doen. Je wilt vrouwen namelijk niet inspireren, maar gewoon verdienen aan hun onzekerheid.

57 likes

Ik vind het ook heel erg kwalijk.
Ik vraag me af of er niemand in haar team zit die heeft nagedacht over de implicaties hiervan.

Minder honger, meer afvallen: want meer afvallen = meer beter???
Bikini body pack: want zonder fatburner en keiharde abs mag je geen bikini dragen???

Ik vind dit echt een hele ouderwetse en schadelijke dieet mentaliteit.
Volgens mij is niemand ooit beter geworden van op eigen houtje fatburners en maaltijdvervangers gebruiken, die zo onschuldig worden aangeprezen.

22 likes

Echt fucking schandalig idd. :rage:

1 like

Als ik ergens kwaad om wordt is het die eeuwige reclame voor afvalproducten voor vrouwen. Wordt niemand vrolijk van en het beaamt alleen maar de retoriek dat vrouwen er alles aan moeten doen om ~perfect te zijn.

5 likes

Eindelijk! Was al zo lang duidelijk dat dit om
hem ging, walgelijke man.

3 likes

Nee, helaas!
Iedereen heeft een bikini body. Ik ook maar als ik er 1 draag voel ik me een rollade dus ik kies er voor om mijn bikini body in een badpak te showen.

2 likes