Ja de Mediacourant quote een vage bron, dat kan ik niet echt serieus nemen?
Ok, dan laat je maan er uit weg. Dan blijft staan dat iedereen wist van zijn affaire met Iris hond. Komt op hetzelfde neer.
nou wie weet wat leontien ondertussen allemaal deed? en wat voor afspraken hierover gemaakt waren? vind het zo stom om te zeggen dat âleontien thuis op haar man zat te wachtenâ. lekker hulpeloos en denigrerend. weten wij veel.
Ook al wist Leontien het niet, dan niet echt 2021 om te roepen dat de vrouw thuis op haar man zit te wachten. Alsof ze niks beters te doen heeft.
Jezus, het is maar beeld spraak hoor. Ik bedoel gewoon dat ze van niets wist. Niet dat ze letterlijk de godganse dag op de bank zit te wachten.
Haal het wel weg.
Vers van de pers: Dave Roelvink gaat voor gelere tanden.
Hahaha jaaa ik zag het net!! Nikkie gaat nu aan de babbel over de trends miss extravaganza
Itâs a Christmas miracle
Ik zit me elke keer te verbazen over het haar van Nikkie. Er is iets wat er niet klopt ofzo?
Edit: lange rokken omdat stel je voor dat iemand je lelijke knieën ziet
als je van dit nummer al niet goed werd, dan wordt je het wel van het camerawerk. Meine gute, 360 graden in de rondte gesjeesd
Je kan iemand geen pedo vinden.
Daarbij heb ik echt een hekel aan de betekenisinflatie van dat woord. Ten eerste kan het heel kwalijk en gevaarlijk zijn om mensen zomaar pedo te noemen. En ten tweede doet het enorm af aan de ervaringen van slachtoffers van âpedoâsâ (kindermisbruikers dus, maar die termen worden tegenwoordig ook vrij los door elkaar gebruikt).
Die zoon van Marco moet zich zorgen maken, dat zijn vader niet mijn zijn vriendinnetje er vandoor gaat!
Klopt, daarom benoem ik ook dat ze tegenwoordig vrij los door elkaar worden gebruikt. Had er misschien duidelijker bij moeten zeggen dat dat ten onrechte is.
Edit: @Pompiedom dat had ik begrepen, maar ik reageer op dit stukje:
Ik snap gewoon niet dat hij op bijna van de leeftijd van zijn kinderen kan vallen⊠Maar goed ieder zijn ding!
Nog een nieuw platform!
https://www.ad.nl/show/yolanthe-cabau-komt-met-eigen-platform-ik-wil-vrouwen-inspireren~a8304e0df/
Jeej, eindelijk iets om als vrouw inspiratie op te doen
Zo origineel
Wat heftig zo jong!
door dit soort platforms vraag ik me echt af hoe dat vraag en aanbod nou werkt. naar mijn idee was er echt nooit direct vraag naar âhoeveel eten kan je eten terwijl je een filmpje maakt voor mensen die je niet kentâ (mukbangs) of âervaringsdeskundigen op het gebied van spiritualiteitâ (Monica en Kaj) of â1 dag alleen maar blauw voedsel etenâ. waren er nou echt mensen die dachten âgoh daar ben ik superbenieuwd naar dat wil ik nou echt weten dit filmpje/podcast gaat me verder brengen please geef me meer van deze contentâ.
same voor dit van Yolanthe, ik veronderstelde altijd dat zij wel slim zaken deed en wist wat ze wilde, maar blijkbaar is dit gat in de markt nog niet opgemerkt en gaat zij dat vullen??
Neeee! wat erg