FF Boulevard #5

Nooooo dit had ik nooit van m verwacht :scream:

1 like

Waren hier nou niet een tijd geruchten over Marco en Maan? Ik zag vandaag bij toeval in de vastgezette story’s van fa.wr.not.sa.wry dat iemand met een blauw vinkje (&dus wss BN’er oid) dit bevestigde via DM :exploding_head:. Vind de gedachte van die 2 erg heftig hahaha

In zijn story’s?

Wat is heftiger

• Rico x Maan
  • Marco X Maan

0 stemmers

Mijn moeder zegt dat Marco en Maan al oud nieuws is en dat dit dus de tweede keer is en dat ‘je onder een steen hebt geleefd het afgelopen halfjaar Nevermind’

Volgens mijn moeder ging hij tijdens Leontien eerst met Iris vreemd en vervolgens met Maan

12 likes

ah is je moeder lid van de fanclub van marco?

9 likes

Hahahahahaha ik heb geen idee wat zij allemaal uitvoert op haar telefoon. Denk soms echt dat zij gewoon de wandelende story is

Meiden heb nog een artikel gevonden geschreven op mijn verjaardag dus misschien is mijn moeder wel de Mediacourant who knows

15 likes

:joy: Wat een kwaliteitsreacties van mensen daar zeg.

2 likes

Marco lijkt me een man die huilt tijdens de seks :joy:
Of halverwege Margeritha gaat zingen.

77 likes

Volgens mij was ze 18/19 toen ze TVOH won

1 like

Ik werd hier destijds al heel erg ongemakkelijk van, dat wordt er niet beter op.
Dat het legaal zou zijn geweest maakt het m.i. niet correct

6 likes

Dat handje :joy:

8 likes

correctie, 31 jaar. Vind dat toch wel een iets heftiger. Zeker omdat zij begin 20 was.

edit: ik bedoel hiermee niet dat ik het ranzig vind. Alleen is er mijn inziens wel een iet wat machtsverschil. Wat het voor mij op het eerste moment minder gelijkwaardig maakt ofzo.

20 likes

Hahahahh wat een absolute nachtmerrie: seks met marco

51 likes

https://www.hln.be/celebrities/dader-schrijft-boek-over-overval-op-kim-kardashian-ze-belde-911-niet-zo-n-strak-plan-in-parijs~a03a5de8/

Walgelijk, iemand overvallen en er nog ‘beroemd’ mee willen worden.

12 likes

Nevermind. Blijkbaar enorm tegen het zere been.

2 likes

Ik vond Marco altijd al een beetje viezig. Zat altijd zo te dwepen bij die jonge meiden.

8 likes

Iris de Hond is bekend maar van Maan is het toch helemaal niet zeker dat dit ook echt gebeurd is?

1 like

Dat staat toch in dat stuk hier boven? Dat iedereen wist dat hij Maan ook deed.

Hallo, als Hennie Huisman het zegt
 :rofl:

3 likes