FF Boulevard #5

Ik dacht met evan Peters maar zie dat dat gedaan is.

1 like

Maar hoe dan :sweat_smile: ik begrijp deze gedachtegang echt niet.

Ah ze lijkt er meer op dan verwacht

1 like

omdat ze wel naar een film over diana wil kijken, maar niet naar het chagrijnige hoofd van Kristin Stewart?

14 likes

Aaahh altijd gezellig, ouderwetse misogynie op de woensdagavond :heart_eyes:

1 like

Waar slaat dit nou weer op? Je kan toch een bepaalde actrice compleet ruk vinden?

16 likes

Ze speelde ook in Panic room als kind. Vond haar daar goed. Twilight vond ik echt goede films (Don’t @ me)

5 likes

Is toch niet erg?
Twilight is me leve. Love de Twilight Renaissance en de memes

6 likes

Ja hoor no shame in the game, ik vind die films echt parels. Genieten juist, die slechte make up en lenzen, dat bizarre gedrag van Bella en Edward, slecht acteerwerk, slechte special effects, met als kers op de taart De Geboorte en die lelijke mechanische baby waar nog lelijker een gezichtje geprojecteerd op wordt

20 likes

Wij gebruiken “echt een Bella” nog steeds als uitdrukking voor een heel saai persoon die alle mannen wel heel leuk vinden

40 likes

Ik heb nooit meer wat van Kristen Stewart gezien, maar hoorde wel dat ze als actrice gegroeid is. Robert Pattinson hetzelfde. Van die weerwolf heb ik nooit meer wat gehoord.

Qua Diana snap ik de keuze voor haar gewoon niet zo goed, maar gezien mijn Diana obsessie zal ik de film waarschijnlijk toch wel kijken.

Nou exact dit dus. Ik heb geen enkele Twilight film gezien en heb daar dus ook geen mening over, maar ik vind haar gewoon een hele jammere keuze.

Into the Wild, Snow White and the Huntsman, Still Alice, Underwater en vast nog meer heb ik wel gezien. Still Alice vond ik een prachtige, verdrietige film maar die doodse uitdrukking en dat monotone stemgeluid kan ik echt niet hebben als een vertolking van Diana.

1 like

RIP. Haar biografie is overigens 2 dagen geleden uitgekomen in de VS. Dus dan had ze soort van zelf het laatste woord.

Ik vond dit overigens typisch een voorbereld van een overlijdensbericht dat al klaar lag en elk jaar weer even wordt bijgewerkt.

3 likes

Haha maar vinden veel mannen Kristen Stewart heel leuk dan? Naar mijn ervaring juist helemaal niet. En ik weetniet meer wie het zei maar ze is idd wel echt gegroeid als actrice. En hier vind ik haar hot haha

2 likes

Ik dacht ook dat het vooral vrouwen waren die nogal op haar geilden.

2 likes

Ja ik heb echt nog nooit een man gehoord die haar hot vindt. Integendeel.

Nee maar Bella wel;). In de film wilde de hele klas haar + een weerwolf;).

5 likes

Mijn ex (een man) geilde wel op haar :see_no_evil:. Dus er zijn echt wel mannen die haar leuk vinden. Maar dat terzijde

Ik denk altijd dat haar ‘vreemdgaan’ toen niet echt heeft geholpen met haar imago, gezien volgensmij veel tieners geloofde dat hun echt samen waren.

Ja in de film is het enige wat ze doet rustig praten en een beetje voor zich uit staren, maar iedereen vind haar gelijk geweldig en wil bij haar horen!

1 like