FF Boulevard #5

Denk dat het ook wel komt doordat ze in Twilight speelde dat veel mannen haar niet leuk vonden? Dat is natuurlijk de ultieme tienermeiden film en het was echt niet cool als je de hoofdrolspeler daarvan leuk/heet vond als jongen zijnde.

Lol ik was hier nou ook niet plan om de acteerkwaliteiten van Kristen Stewart te gaan verdedigen. Maar ik dacht dus dat dat hele “ze kan niet lachen, ze is zo monotoon, still a better love story than twilight” echt zo’n Reddit-ding was. Beetje zoals anno 2021 nog Justin Bieber haten omdat tienermeisjes hem destijds leuk vonden. Ofwel: alles wat tienermeisjes ooit leuk vonden, is kut en blijft kut. Beetje cringy…

19 likes

Op 9gag (wat voornamelijk bestaat uit witte mannetjes die de hele dag achter hun computer zitten) is ze een enorm doelwit van haat. Emma Watson wordt er bijvoorbeeld weer op handen gedragen en ik vind haar ook helemaal geen geweldige actrice.

5 likes

Had iemand Dirk Kuijt al gezien?

2 likes

Zo, wat een verschil! Lijkt echt een ander mens, op rechts.

1 like

Zij weet alleen hoe hormonen van mannen werken als ze getrouwd zijn met je en na een paar jaar een jongere kopie van je tegenkomen.

4 likes

Vind het er wel goed uitzien eigenlijk. Beetje botox hier en daar en de harde gellook mist toch ook niemand? En wat is dat gezegde, dat een baard voor mannen is als contour voor vrouwen? :joy:

3 likes

hij lijkt nu op Boris Becker

image

10 likes

Die 1e foto is wel compleet anders (slecht) belicht dan de 2e, zijn haar zit heel anders en hij heeft een baardje. Is er ook bewegend materiaal?
Dan nog, als hij een paar spuitjes heeft laten zetten good for him.

Hebben jullie al gehoord over T.I en zijn vrouw Tiny die vrouwen zou hebben gedrogeerd, verkracht en opgesloten?

Godver ik vond hem altijd zo Cool vroeger (net als R. Kelly ik heb echt trash smaak kennelijk) maar vond het vorig jaar al Fucking weird dat ie elk jaar met zn dochter naar de Gyno ging om te checken of ze nog maagd was. En nu schijnt ie, plus zn vrouw dus, helemaal kut te zijn.

13 likes

Wat erg, ik kom er nu pas achter dat hij het is… Zat gisteren voetbal te kijken en er was ook kort een interview met hem dat hij misschien bij Feyenoord iets zou gaan doen en ik dacht echt, wie is deze gast, moet ik hem kennen? Wat erg zeg, haha

6 likes

Ja ik zag hem gisteren op tv, herkende hem bijna niet. Vind het wel een verbetering!

Ik volgde het via de Shaderoom maar is echt walgelijk.

1 like

Euh… waren ze nooit echt samen? :pleading_face:

4 likes

Dit! In my defence, toen dit speelde was ik wel officieel nog een tiener geloof ik

1 like

En zeker een ooglidcorrectie. Lekker doen Dirk!

1 like

Jeetje die posts op Instagram. Wat afschuwelijk.

1 like

Van mij mag je Kristen Stewart gewoon kut vinden hoor, ga je gang. Valt mij alleen op dat zij zoveel reactie oproept, waarbij de helft weer over Twilight gaat.

4 likes

Volgens mij heeft ie ook iets van facings genomen

2 likes

Hij heeft wel kauwgompjes inderdaad! Ik denk dat zijn gezicht wat voller is, en daarbij een ooglidcorrectie en wat botox. Wat een scheiding wel niet met je kan doen hè.

2 likes