FF Boulevard #5

Hij is wel een heel stuk zachtaardiger dan Scott. Het is echt een lieve, rustige man. Ben bang dat kourt wel over hem heen walst hoor.

Zeg toevallig dit interview met Larry king gister terug, over zijn vreselijke vliegtuigongeluk.
Ik was vroeger mega fan van Blink. Heb, toen dat nieuws brak, echt ontzettend gehuild.

Lekker relevant, maar moest er ineens aan terug denken :sweat_smile:

2 likes

Ja klopt, ook heel lief tegen Shaina (?) toen
schijnt ook een hele lieve vader te zijn (niet dat ik daarover kan oordelen).
Dat ongeluk weet ik nog

Was alleen uiterlijk gericht bedoeld, las het ergens dacht, wow ja idd iets in de blik. O ja en het grapje dat ze de enige Karjenner-zus is die op white dudes valt

Damn ja, dan komt het wel ook echt even dichtbij voor je!

2 likes

Ja toen had ik een mega crush op em! (Maar hij gebruikte secondelijm in een wond in zijn hand)

Travis Barker is volgens mij echt zoā€™n man die altijd verkeerd wordt ingeschat vanwege zijn uiterlijk/muziek. Hoewel Blink 182 niet mijn muziek is, doet hij wel ontzettend veel voor opkomende bands en artiesten van verschillende genres en dat kan ik wel waarderen.

9 likes

Dat zeker, in zijn reality show waaay back was hij ook altijd super lief. maar ik weet niet waarom, ik zie Kourt niet echt met hem?

De tiener in mij is nu heel erg jaloers.

4 likes

Gister werd inderdaad bekend gemaakt dat er een reallife soap komt

Wow, ik had geen idee, maar Kristen Stewart gaat blijkbaar Diana spelen in een nieuwe film over haar leven. Dit is de eerste foto.
Iā€™m shook :scream:

55 likes

Lolllllllll

Hadden ze net zo goed direct cardboard van de echte Diana kunnen maken.

20 likes

Oh wauw, lijkt beter dan verwacht

1 like

Heb je sinds Twilight niks anders van haar gezien? Want zij is echt een prima actrice inmiddels.

11 likes

Daar zit iedereen inderdaad echt op te wachten :roll_eyes: /sarcasmoff
Erger me altijd kapot aan Jaimie en Lil Kleine. Vind het sowieso kinderachtig dat je de fotoā€™s van jullie samen gaat verwijderen als je ruzie hebt (althans dat is mijn aanname), maargoed dat moeten ze dan nog zelf weten. Maar nu ook weer terug uit Dubai en gelijk zie je hen weer met anderen en buitenshuis dus mooi geen 10 dagen in thuisquarantaine gegaan :dizzy_face:

https://www.instagram.com/p/CKjmNunrcTV/?igshid=1ginuotnf4ybu

Halsey is zwanger!

11 likes

Leuk voor haar gezien haar gezondheidsproblemen en eerdere miskraam. :slight_smile:

Ik vind die blik wel king hoor.

Heb na Twilight ( #teamjacob, donā€™t fight me) nooit meer wat van haar gezien.

2 likes

Ja
Oneens

3 likes

Ik vind het echt een teleurstelling als zij gecast wordt in een film die ik graag had willen zien.

3 likes

Ik vond haar erg leuk in de nieuwe Charlieā€™s Angels (de film was verder treurig slecht), ook al was haar performance in Twilight niet mijn ding. Ze is in ieder geval wel gegroeid.

2 likes

Met wie heeft ze een relatie? Of niemand kan natuurlijk ook hehe.