Ik moet bij Giel nog steeds aan die reclame denken waarin die naakt was
Ja Dyanne. Zij benadrukte bij haar tv-programma altijd de kracht van een “eyecatcher”. Hier thuis nog altijd de grap als we ah winkelen zijn (goeie ouwe tijd).
Dyanne was ook stylist van de sterren toch, en vlg mij doet ze nu meer bedrijfskleding (Mcdonalds, klm) en collecties bij de C&A? Vond haar ook leuk
Why
Hahah OMG, ik dacht dit moet een grap zijn
Is dit misschien een of ander item of experiment waarbij hij zulke coachingstrajecten aan de kaak stelt? Want kan niet geloven dat dit echt is haha
Neee hij is echt die hoek ingeslagen
Ik vind dit zoooo bizar haha.
Net alsof ik nu me ga verdiepen in een of ander en dan meteen denk: ik weet hier nu zoveel van, ik ga een cursus ontwikkelen
Is wel een marketingniche die lekker werkt op t moment, gezien al die coaches die overal oppoppen over welk thema dan ook
Vivian Reijs? Wat weet zij nou weer over hormonen
Haha op haar website staat dit:
‘En heb zo de afgelopen 10 jaar, als gediplomeerd hormoon- en psycho neuro immunologie therapeut , het leven van duizenden vrouwen een boost mogen geven .’
Haha wat??? Wat is dat voor bullshit
Hormonen en psychologie en neurologie en immunologie, ik ben echt klaar met die kwakzalvers
Even op digitaal bezoek geweest bij de vereniging tegen de kwakzalverij en die zijn ook laaiend enthousiast over klinische psycho neuro immunologie:
Huh op de een of andere manier vind ik dit een heel bijzonder stel haha, zag hem niet aankomen in ieder geval!
Mediacourant stelt nooit teleur.
Ik voel mee met Wendy! Ik kwam per toeval ooit eens op de set van Flikken Maastricht.
En guess wat? Daar waren ook politie agenten.
Poeh.
Wow omg ben je oke? Kan me voorstellen dat dit dan heel zwaar voor je is!
Ondanks de hulp van de politie is het iig nooit gelukt die serie realistisch te maken…
Op de een of andere manier zie ik deze combi ook niet?? Ik zie overigens nog geen bevestiging ergens.
Source:
O, ik zie het juist wel! Ik vind het wel wat hebben.
Ze zijn al heel lang vrienden en buren. Hun kinderen spelen ook samen.
Ik ga stuk hahahahha, hoe kan je zo’n artikel schrijven
Hij had wel de tattooed (is dit een woord) broer van Scott kunnen zijn