FF Boulevard #5

Hij gaat een beetje op Adriaan van Bassie lijken qua look.

58 likes

Is z’n bril of z’n kop scheef

21 likes

Mag deze foto in een spoiler?

50 likes

Trouwens moet nog altijd denken aan de fun times dat Giel B dj was op onze eindexamen stunt omdat ie een 17 jarige in het examen jaar deed! How fun! Hoe de school ook niet dacht van dit is echt fucked up dat er een man van eind 30 op dit schoolplein staat te zoenen met een minderjarige leerling?

92 likes

Hahahahaha wtf op wat voor school zat jij

7 likes

Stedelijk gymnasium waarschijnlijk, de goorste dingen gebeuren altijd op dat soort plekken.

19 likes

Ja het was verder best normaal? Hij had haar leren kennen in een vliegtuig op vakantie vlak voor de stunt ofZo

Weet alleen nog dat iedereen dacht Wtf waarom zo’n lelijke man

24 likes

Haha toen was ie wel pas 30/31 volgens mij.

Haha alsof ik het langer dan 1,5 jaar heb uitgehouden op gymnasium

5 likes

Ah maybe

Maar ik vond toen iedereen van 24 al beschamend oud + deze man ziet eruit als karnemelk

71 likes

Volgens mij had hij altijd al een bedorven melk-look, toen hij 30 was zag hij er niet veel beter uit.

18 likes

Had ie toen nog die lelijke plof-pet op? Die zat in die tijd toch vastgegroeid aan zijn hoofd?

18 likes

:joy::joy::joy: wat een goede vergelijking

19 likes

Dit was precies de periode dat ie een “nieuwe hippe look” had

Ik weet niet of het : date een minderjarige > kleed je hipper of kleed je hipper > versier een minderjarige was.

Kip/ei

3 likes

17 likes

Oh ja toen ging ineens die pet af en knipte die zijn haren af.

1 like

Ff m’n ogen wassen met chloor

20 likes

Hij had toch een makeover van Dyanne Beekman (leeft die nog?) gekregen? Daarna zag hij er wel echt anders uit.

Serieus? Ik vond Dyanne altijd best leuk, door haar wilde ik baggy spijkerbroeken. Waar is ze gebleven?

3 likes

Ja volgens mij wel! Ik kan het nu ook online vinden maar geen plaatjes.
Geen idee wat er met Dyanne is gebeurd.