Maar waarom vind je haar beïnvloedbaar? Omdat ze jong is en een vrouw?
Ze is gwn een volwassen vrouw dus nee, geen medelijden mee
Maar waarom vind je haar beïnvloedbaar? Omdat ze jong is en een vrouw?
Ze is gwn een volwassen vrouw dus nee, geen medelijden mee
Volgens mij heeft ze gewoon overal schijt aan ipv dat ze zo beïnvloedbaar is
Dat filmpje in rotterdam voor de markthal… wie zien we daar weer speechen? Isa. Had het kunnen weten. Ik hoop dat ze gearresteerd is en/of een boete heeft. Vermoeiend mens. En wat een grote muil hebben mensen tegen de politie terwijl zij fout zitten?
Wat een sneu volk, ze vinden zichzelf ook echte verzetsstrijders maar eigenlijk is het gewoon… een beetje zielig?
Dit. Soms heb ik zelfs het idee dat ze het doet als een soort promotietactiek voor zichzelf, uiteindelijk hebben mensen het linksom of rechtsom wel weer over je
Wauw wat een inspirerende woorden, echt een Messias inderdaad
Megalomaan much.
Die Isa is toch eigenlijk de enige die profiteert van heel deze crisis. Als het voorbij is hoor je nooit meer wat van d’r.
Sorry ik zie nu trouwens dat ik het in het ff boulevard topic heb gepost? Dat is een foutje haha…
Er valt altijd ergens voor te strijden in deze dictatuur!
Laten we t hopen
De dochter van Madonna heeft sindskort instagram en scheld werkelijk iedereen die op haar posts reageert uit, of het nou een haat of een normale/leuke comment is, bijna op alles reageert ze met “Go suck a d*ck” OID.
Net zo’n hork als d’r moeder.
En iedereen vindt het zo cool dat ze zo doet. Hoe dan? Heb een beetje respect voor je volgers zou ik denken, maar ja…
Ja het is nu al een schtick geworden
De comments staan alweer uit zie ik? Hield het niet lang vol boooring.
Kan niet wachten totdat alles weer enigszins normaal is, kijken waar ze dan weer mee komen. De dag dat er geen mondkapjes plicht meer is ga ik naar dr insta om even petty te doen
ik zie nu holly mae brood op tv en ze ziet er prachtig uit, maar best wel anders dan toen ze in hollands next topmodel zat.
Jeetje die heeft z’n beste dagen ook wel achter zich liggen of niet dan?
Hahahahahhhhhhhhhahahahah