Vind ik ook niet! Zat al te denken dat ik naar het impopulaire mening topic moest met mijn mening dat ik Maan echt wel mooi vind zingen
Nee Maan kan echt wel heel goed zingen vind ik. Of het je stijl is is natuurlijk persoonlijk, maar ze heeft heus wel talent
Djeepries
Wel gewoon slim geweest. Zoals hierboven ook word gezegd, hoeveel talentenshows winnaars zijn nu nog ârelevantâ. Ze doet best leuke dingen, haar muziek is niet helemaal mijn smaak maar ik vind haar wel sympathiek. Heb laatst de Yous & Yaypodcast (aka de âWij zijn vaders en we staan vroeg op!!!â-podcast) met haar geluisterd.
Hahaha zo waar
Vergeet ook niet de âwij drinken theeâ
Jaimy en Lil hebben alle fotoâs met elkaar weer van insta verwijderdâŠ
Lijkt me bijna een dagtaak op dit punt.
Misschien hebben ze daarvoor wel iemand in dienst die gepaaid wordt met een rolex.
Komt er weer âmuziekâ uit of zo?
Famke Louise leidt politie naar illegaal geopende kapsalon - https://nos.nl/l/2365568#UPDATE-container-50541924
Heeft Famke Louise heeft een soort van knipperlicht relatie met Corona ofzo? Eerst deed ze niet meer mee, toen BFF met Gommers en vorige week die clipshoot waar niemand afstand hield en nu pikt ze iemand op bij een illegale kapsalon.
Heb op een of andere manier met haar te doen. Ze schiet heen en weer.
Het grootste deel van de tijd heeft ze dus gewoon schijt gehad aan corona, met uitzondering van die 1 weekdurende âvriendschapâ met Gommers. Is niet echt knipperlicht dan toch. Waarom heb je met haar te doen?
Ik zag dat filmpje idd dat ze die Denzel ophaalde die echt mega obvious ook door zân haar ging strijken en gezichten trok ⊠chill wel dat de politie dat dan signaleert
Ja ik wil niet kut doen want ik vind vonneke bijvoorbeeld wel grappig soms maar zij zit ook om de haverklap bij ene quiimarich ofzoiets geen idee precies met Femke voor nieuwe wigs enzo. Dat zie ik dan op Snapchat. Zeikt ook om wie ff nagels kan zetten enzo echt niet te doen
Zelfs b categorie influencers zoals mobsbeauty (voornamelijk bekend op Snapchat) zitten om de haverklap te klagen en janken of er ergens omgeving van x of y een zonnebank open is of dat er iemand is die nagels kan doen.
Edit: met als resultaat dat het inderdaad altijd lukt. Ik ben geen fan van de politie maar wel chill als ze nu idd optreden tegen dit soort praktijken
Als het haar benadeelt, heeft ze er schijt aan
Oh maar als je het leest is het niet dat zij de politie erop wees, zij was zo dom om op insta te zetten dat ze naar de kapper ging. Dus nogmaals; schijt aan de maatregels
Ik heb niet zoveel medelijden meer met Famke Louise. Ze heeft echt wel genoeg uitleg gehad. Ze is gewoon ignorant nu en sowieso geen groot licht. Ze kan duidelijk ook gewoon de gevolgen van haar eigen keuzes en gedrag inschatten.
Lekker voorbeeld is ze voor die miljoen volgers
Ik had de indruk dat de situatie met Gommers een maand of drie was ipv een week. Als het een week is, dan is het anders.
Ik heb te doen met Famke omdat ze zo beĂŻnvloedbaar lijkt en niet echt weet wat ze met situaties aan moet. De opnames en de ik doe niet meer mee, het lijkt alsof ze niet realiseert wat er gebeurd
Jullie gebruiken allemaal heel zachtaardige woorden voor: Domme kut. Sorry not sorry.
Dit dacht ik 86 fouten en onnozele acties geleden ook. Denk dat de conclusie inmiddels gewoon is dat ze niet al te snugger is.
Gommers had zelf later nog een keer gezegd dat het maar heel kort was, Famke liet niks meer van zich horen en ze vond 'het lastig om met corona bezig te zijn.
En ze is misschien beĂŻnvloedbaar, maar nog steeds een volwassen vrouw die haar eigen keuzes kan maken, en daar ook voor verantwoordelijk gehouden mag worden.