FF Boulevard #5

Dat was een parodie toch?

Edit: hm kan niet echt vinden waar t vandaan komt

2 likes

Jaa dat was de parodie van Kopspijkers

Vanaf 40:20

5 likes

Hahaha oh dan was dat het :joy:

Ik ook. Ik ben al gestopt met erom geven ergens 15 jaar geleden, het Raffeala/Floortje en Jim/Jamai tijdperk van idols.

4 likes

Maan is ook wel echt verder gekomen door zo’n programma toch? Verder kijk ik die programma’s nooit. Sowieso dat dansen/schaatsen/zingen op tv vind ik niks.

Oh ja want zonder Maan hadden we niet kunnen leven​:joy::stuck_out_tongue_winking_eye: sorry, zij zit nogal in mijn irritatiezone altijd

10 likes

Maar Maan is vooral bekend geworden omdat ze in elk programma op tv kwam. Niet echt om haar zangkunsten toch.

9 likes

Ja klopt, omdat haar vader regisseur was bij Pauw.

8 likes

Oh ik had geen idee! Ik vind haar liedjes altijd wel leuk (maar ja, ik hou naast hele goede artiesten ook van de toppers/minder goede NL-zangers, dus misschien ben ik geen goede graadmeter :grimacing:)

Jaap Reesema heeft 10 jaar na zijn winst van X Factor toch eindelijk een nr 1 hit :laughing:

16 likes

Ik probeer de anatomie van haar voeten te begrijpen maar het lukt nog niet echt. Ik zie er nu dit in maar dat zal wel niet :joy:

2 likes

Dat kwam wel allemaal nadat ze the voice had gewonnen, dan mag ik hopen dat je wel een beetje kan zingen haha. Ik heb het programma verder niet gezien, maar ik had van the voice altijd de indruk dat daar wel echt mensen met talent aan meededen. Bij idols had je nog die audities met mensen die er echt niets van konden (dat vond ik ook het leukste van het hele programma haha).

Oja ze zat daar als muziekexpert toen volgens mij Bowie was overleden

1 like

Als dramatische puber was ik fan van Dewi, die durfde lekker anders te zijn met haar gekleurde dreads. :joy:

12 likes

Boris is dus echt een hele goede zanger

6 likes

Hij heeft meer hits gehad, maar dan meer als tekstschrijver dan als zanger.

Weet ik! En ik weet nog dat ik vroeger ooit met m’n ouders door Venlo reed en m’n moeder toen zei: hier woonde Boris. En nu denk ik nog steeds daar in de buurt bij één of ander treurig tankstation: woh hier woonde Boris. :joy:

31 likes

En dan hadden tig tieners dezelfde regenboog plastic dreads in de brug- of tweede klas. Ik weet nog wel dat een meisje wel die dreads mocht mast niet haar haar verven. Dus droeg ze ze heel lang.

1 like

Het is niet alsof ze niet kan zingen?

2 likes

Haha dat viel bij ons mee. Ik zat meer in een Esprit, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger klas :rofl: (ik als enige in wijde broek, sneakers etc :joy:)