Het mooie is dat Glennis tijdens die video met Jamie zei dat ze graag samen wil werken met Anouk maar het haar niet durft te vragen.
Ik hoop zo dat ze het wel een keer vraagt en dat we een live uitzending krijgen van Anouk haar reactie.
Het mooie is dat Glennis tijdens die video met Jamie zei dat ze graag samen wil werken met Anouk maar het haar niet durft te vragen.
Ik hoop zo dat ze het wel een keer vraagt en dat we een live uitzending krijgen van Anouk haar reactie.
Dit.
Ja je hebt eigenlijk wel een punt. Idols met Jim en Jamai was nog wel spannend maar het gaat wel lang door hè. Soms vraag ik me ook af waarom ik kijk
Via Amerikaans nieuws omtrent de inwijding stuitte ik op dit:
Queen Maxima of the Netherlands, 49, paid a virtual visit to Senegal in her role as a UN special advocate on Thursday, but eagle-eyed Instagram users noticed that the royal had kicked off her heels and was barefoot underneath her desk during the call.
Wie denkt ze wel wie ze is?
Volgens mij is Ilse buiten de camera’s ook niet zo leuk als ze doet voorkomen. Heb echt zo’n achterbakse indruk van haar, oa door die ruzie met Waylon.
Miss Montreal vind ik wel leuk, na beste zangers helemaal!
Hahahaha ik heb deze serieus 5 minuten geleden nog opgezocht en nu post jij hem. Echt goud deze, “teringlijer!!”.
Ik wil niet zeiken maar ik voel een halve kaassouffle aankomen, ze zei klerelijer!!!
En ook nog online aan het shoppen!!!
In goed Amsterdams nog mooier: “kolerelijer!”.
Wel een relaxede zoom-setting hoor. Zo wil ik ook wel thuiswerken
De volgende stap is zeker dat ze FF heeft aanstaan.
Misschien post ze wel mee, je weet het niet
Ssst outen ist verboten ja?!
Shit sorry Max
Echt alsof iemand nog een talent onthoudt… Ik weet alleen nog Jamai en Jim en de finale. Alle anderen ben ik allang vergeten!
Hallo, Boris: keep the soul alive!
Kip met cola light! Zei hij dat niet eerst en werd het gehoord als keep the soul alive en toen heeft ie dat er maar in gehouden?
Haha huh deze versie ken ik niet. Of te lang geleden, kan ook.