Omg, ik vraag me al jaren af of dit kan! Ik wil dus ook kortere tenen, maar heb het er toch denk ik niet voor over…
Ik geloof dat ik vooral niet snap waarom mensen een issue met hun voeten zouden hebben. Die van mij zijn ook zo lelijk als de nacht maar wanneer kijk je nou naar iemands voeten? Ja…misschien zelf inderdaad of als je een partner hebt die teenzuigen blieft
Ik snap wel heel goed dat je er iets aan zou laten doen als het last geeft, zo’n knobbel aan de zijkant schijnt echt pijnlijk te zijn. Maar verder denk ik gewoon, knip je nagels en als je grote teen korter is dan je 2e, who cares.
Ik ook! Zou echt intens blij zijn met een maatje kleiner zodat ik eindelijk normale vrouwenschoenen zou kunnen kopen, maar het lijkt me ontzettend pijnlijk
Ruud is een echte wildebras
Hahahahaha
Lijkt me eerder dat ze gewoon en maat groter moet kopen als ze met kromme tenen in haar schoenen zit hahaha maar bij nader inzien krijg ik van haar ook kromme tenen en mijn schoenen zitten goed… Wat mensen tegenwoordig al niet doen
Ik ken wel meer mensen met lange tenen die deze operatie ook kunnen gebruiken
Ahahahaha
maakt zich snel uit de voeten
Ben ik erg zuur als ik denk dat die coverfoto van Linda alsnog aardig gephotoshopt is?
Wel leuk dat Nydia en Marie-Lotte van Damn, Honey! in dit NOS-artikel aan het woord gelaten worden.
Er zal vast wel wat hier en daar geblurred of bijv wat bruiner gemaakt zijn maar denk niet dat er vormen zijn aangepast ( dus slanker ofzo). Alsnog denk ik wel dat zij er mega goed uitziet voor haar leeftijd en zou mij als leeftijdgenoot ook wel ergeren aan haar jaarlijks terugkomende editorial waarin ze écht nodig moet afvallen- terwijl ze er m.i. echt hartstikke goed uit ziet en ik hier meer dan tevreden mee zou zijn. Maargoed dat laatste is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind haar idd erg egaal bruin, haar armen erg slank/gespierd en die lijnen op haar buik erg opvallend.
Ergens interesseert het me geen reet en ergens vind ik het hypocriet.
Heb zelfs zitten kijken of haar hoofd wel op dat lichaam hoort omdat haar nek zo gek kort lijkt, haha, zou helemaal fraai zijn.
Haar hoofd lijkt er idd net opgeplakt.
Hahaha zo veel respect eigenlijk dat zo veel mensen snel grappige aanhakers hierop kunnen verzinnen.
Will wint het voor mij wel van August, Tupac is een twijfelgevalletje…
Ze krijgt echt mega veel opmerkingen altijd over haar lichaam in de shows die ze presenteert. Ze jojo-t wel behoorlijk volgens mij. Ik vind overigens dat ze er top uit ziet hoor. Ik zou het niet durven. En denk wel dat ze even een spraytan heeft genomen voor de shoot.
In die hele post is eigenlijk het grootste argument ‘Hoe kan ze nu onder bewind moeten staan als ze gewoon werkt?’ Er zijn zo veel mensen die onder bewind/curatele staan en in staat zijn te werken. Dat heeft eigenlijk niet zo veel met elkaar te maken. Als het waar is, is het natuurlijk vreselijk maar zo niet dan is het allemaal nogal schadelijk. Heel lastig.
De waarheid kan natuurlijk ook ergens in het midden liggen. Dat ze wel geestelijke gezondheidszorg en een voogd/bewindvoerder/curator nodig heeft maar dat haar vader alsnog misbruik maakt van de situatie.
De post stelt echter alsof ze het totaal niet nodig zou hebben en ‘omdat ze kan werken’ en dat vind ik niet alleen iets waar wij niet over kunnen oordelen maar ook stigmatiserend voor mensen die een bewindvoerder nodig hebben.
Zou heel goed kunnen hoor! Ik verzorg de PR voor een groot aantal tv-programma’s en daar komt het regelmatig voor dat voor persfoto’s anderen ‘hoofden’ op lichamen worden geplakt omdat bij de ene foto het lichaam er goed op staat terwijl bij de andere foto het hoofd het mooist is. Blijft allebei van dezelfde persoon natuurlijk, maar ziet er net iets beter uit. Moet het natuurlijk niet opvallen ;). (Of mensen dat verantwoord vinden, is natuurlijk weer een andere discussie haha)
Al dit heb ik met Chantal Jansen haha
Ik vind het persoonlijk ook zo dubbel dat Linda nu wel opeens in bikini op de cover durft, maar twee maanden geleden niet zonder make-up op de cover wilde en dus maar een tekening van haar als cover deed. Doe dan beide, denk ik dan.