Ze zijn nog getrouwd! Ze hebben het over een break die ze 4 jaar terug hadden, waarin zij dus een affaire had met een vriend van hun zoon (August).
wE wErE oN a BrEaK!
Ze zijn nog getrouwd! Ze hebben het over een break die ze 4 jaar terug hadden, waarin zij dus een affaire had met een vriend van hun zoon (August).
wE wErE oN a BrEaK!
Huh het ziet er met die setting zo’n 2 meter uit elkaar aan zo’n tafel echt uit alsof ze uit elkaar zijn. Ook de houding naar elkaar vind ik dat uitstralen, op basis van de paar minuten die ik tot nu toe gezien heb!
Red table talk is haar talkshow, en normaal is zij een soort talkshowhost/psycholoog voor de gast en bespreken ze een moeilijk moment uit zijn/haar leven.
Het concept is dus hoe het normaal ook is, en Will is dat de ‘interviewer’ in deze. Het komt op mij ook niet super liefdevol over maar goed haha
Neeee een entanglement
Naja, ze zijn beiden natuurlijk gewoon professionele acteurs dus ik denk niet dat je dit moet zien als een oprecht gesprek waar alles op tafel ligt. Volgens mij zijn geruchten over dat zij een open huwelijk hebben echt al 10 jaar of langer in omloop.
Oh thanks voor de reminder, ik wil dit nog gaan kijken. Ik vind die Jada een engerd joh.
Aaah je was me voor dit wilde ik zeggen!
Wel goed dat Will zei uuuh een entanglement?? Just say what it was…
haha moest ook zo lachen om deze tweet
Oké, dit is heel algemeen en eigenlijk geen reactie op jou maar ik zie het hier zó vaak…
wE wErE oN a BrEaK
Wat betekenen die random hoofdletters toch? Ik heb geen idee en voel me ook een beetje dom om het te vragen
Omg whyyyy
Omg ik zou juist langere tenen willen want ik denk dat dat de reden is dat ik altijd struikel/val uit het niets.
Even t gehele ‘artikel’ opgezocht omdat ik overtuigd was van clickbait, maar volgens mij komt het erop neer dat ze de knobbel en een hamerteen heeft laten aanpakken omdat het gewoon pijn deed.
Ik haat het dat headlines en de 1e alinea de waarheid altijd zo enorm moeten sensationaliseren “Heeft haar tenen laten inkorten” alsof ze letterlijk een centimeter van alle 10 heeft laten afknippen ofzo.
Nee het is en en
Ze heeft knobbels laten weghalen en alle? tenen laten inkorten
Ik ga over m’n nek
“Dat je optrekkende bewegingen hebt van je tenen en dat het dan tegen je schoenrand aan schuurt. Ik vond dat pijnlijk en vervelend, dus ik heb daar iets aan laten doen.” Bovendien adviseert ze haar collega’s het ook te doen. “Dat moet je doen, hoor. Het scheelt heel veel pijn en het ontsteekt ook niet meer. Het is een heel smerig verhaal.” Dyantha doet het echter niet, laat ze weten: ‘Het is wat het is.’
Volgens mij gaat t gewoon om d’r grote tenen, en niet ALLE tenen. De media laat het wel zo blijken maar ik geloof echt niet dat ze ze allemaal heeft laten inkorten.
Als het wel echt zo is…tja…weet niet of ik verbaasd moet zijn nog.
Ieeeee ik lees dit met gekromde tenen
Ik moet bekennen dat ik het tenen verkorten toch wel even ging googlen en voor een seconde heb overwogen dit ook te doen.
Vind ook dat ik zulke lilleke grote voeten heb voor mijn lengte. En mijn grote teen is met recht een grote teen .