FF Boulevard #4 (Deel 1)

27… het is en blijft een gekke leeftijd, zoveel sterren die juist op die leeftijd zelfmoord hebben gepleegd.

6 likes

Er is een lichaam gevonden bij de zoektocht naar Naya Rivera. Nog niet bevestigd of zij het is.

:frowning: heftig
Ik las dat ze ondertussen ook aan land gingen zoeken omdat ze in het water niets konden vinden. Vond het sowieso gek dat ze meteen aan het begin alleen in het water gingen zoeken. Benieuwd waar en wie ze gevonden hebben

Pfff wat een drama’s allemaal de laatste tijd, afschuwelijk. Gebeurt natuurlijk continu, maar een naam en gezicht erbij maakt het zoveel tastbaarder dat dit soort dingen gebeuren

Ik las juist weer dat ze alleen aan land zijn gaan zoeken op aandringen van haar fans, maar dat er verder geen reden toe was om aan te nemen dat ze het water verlaten had.

Om 11 uur Nederlandse tijd vanavond wordt een persconferentie gehouden, ik vermoed dat we dan meer te weten komen.

Ja sorry, dat tweede stukje maakte ik er zelf een beetje van, omdat ze niets hebben gevonden in het water zo ver ze konden zoeken.

Ik denk dat ze het wel is, anders komt er geen persconferentie.

Gedver, Cory is vandaag 7 jaar dood. Bizar als Naya inderdaad vandaag gevonden is. slik

2 likes

Lees nu dit: Het lichaam dat maandag bij het meer Lake Piru is gevonden, is inderdaad van Glee-actrice Naya Rivera. Dat heeft de lokale sheriff maandag bevestigd.

https://www.ad.nl/show/levenloze-lichaam-naya-rivera-gevonden-exact-7-jaar-na-dood-glee-collega~a9ef5311/

:pensive:

He shit. Wat verschrikkelijk ook voor haar zoontje.

Het ging hier vorige week over hoe het met Britney Spears ging toch?

7 likes

Pff heb het net gelezen… wat erg dit, geloof het ook 100%. Ben ook naar Britts insta gaan kijken en vind het echt creepy… die ogen…

Was vroeger meeegafan van haar dus breekt mn hart wel

10 likes

Hebben jullie het gesprek/interview tussen Will Smith en Jada gezien? Ik had best met hem te doen, volgens mij heeft zij hem echt in de tang.

2 likes

Beetje off topic maar ik realiseer me nu pas dat die ouders voor het zusje van Britney hun beide namen hebben hebben gecombineerd, oke dan :sweat_smile: vader: Jamie, moeder: Lynn, zusje: Jamie-Lynn Spears.

On topic: ik hoop ontzettend dat Britney van haar vader af kan komen, bizar dat een ouder zo slecht voor een ‘kind’ kan zijn, arme Brit…

3 likes

ik moest zo lachen om deze
hoezo zit will daar de hele tijd van, ah ja relationship uhu oke en toen

6 likes

Ik vind dit zo vreemd en awkward en waarom praat niemand over het feit dat een 48-jarige vrouw een affaire heeft met de 21-jarige vriend van haar zoon? Geeft mij echt een predator gevoel alleen het is ok omdat zij een vrouw is??

14 likes

ze lijkt ook helemaal niet meer op zichzelf?
en elke keer dat demonische shot van bovenaf

het is echt sneu

1 like

ahhahah dat laatste hoofd

2 likes

Ik volg hen beide niet zo, kan iemand wat achtergrondinformatie/uitleg geven? Ik dacht namelijk dat zij nog gewoon samen waren, maar gezien de setting lijkt dat niet zo :see_no_evil:

Ja, dit is zo gender-biased, want als Will zou zeggen: ja ik begon een vriendschap met een vriendin van Wilow, zou iedereen daarover heenvallen.

14 likes