FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dat gevoel heb ik ook! Maar teaaaaaaa

2 likes

Er was een of ander geschiedenis verhaal waarvan hij het als boomer een grote schande vond dat wij die niet kenden maar ben het alweer vergeten :see_no_evil:. Hij begon zā€™n colleges altijd door benoemen van zā€™n eigen successen door ā€˜hard werkā€™, oa over zā€™n betrokkenheid als consultant voor de overheid bij aankoop vaccin voor varkensgriep wat later een schandaal werd omdat hij aandelen bleek te bezitten. Dat heeft hem trouwens ook wel beetje zā€™n kop gekost als wetenschapper. Als iemand een vraag stelde die hij dom vond zei hij dat ook. In mijn herinnering was hij vooral altijd aan het zeuren over ā€˜de nieuwe generatieā€™ en dat wij dom en lui waren en niet zo hard werkten als vroeger. Ik kende ook mensen die echt met hem werkten en die vermeden hem ook als de pest omdat hij zo vreselijk elitair, gemeen en hyperkritisch kon zijn.

8 likes

Ik had zo gehoopt voor haar en haar familie dat het goed zou komen, zo ontzettend verdrietig ditā€¦ :pensive:

1 like

Was er toen ik het las echt een beetje ontdaan van, je verwacht niet dat zoā€™n jong iemand met zoā€™n goede conditie ā€˜ineensā€™ doodziek wordt en zelfs overlijdt. Heel verdrietig voor familie, vrienden, teamgenoten en voor het shorttrack :worried:

2 likes

Is dit niet per ongeluk een speld bericht?

Hoe kan je jezelf dan nog serieus nemen :see_no_evil:

@flwhrs Hij doet toch niet mee haha. Hij dacht dat het om een interview ging, verkeerd begrepen :joy:

1 like

Neeeeee omg! DOM

2 likes

Ik wilde het net komen plaatsen inderdaad. Nu lijkt het nog meer op de Speld. :joy:

4 likes

Ik lees dit en voel gewoon plaatsvervangende schaamte

1 like

https://www.ad.nl/show/vrouw-john-travolta-op-57-jarige-leeftijd-overleden~a8eb4d48/

Ik schrok hiervan. Arme kindjes hebben dan wel het geld via hun vader maar zowel hun broer als moeder op jonge leeftijd verloren :pensive:

Ooo Kelly Preston! Jeetje wat treurig

Zo verdrietig, ik las zojuist dat John Travolta voordat hij met Kelly is getrouwd ook een verloofde is verloren aan kanker. En dan natuurlijk zijn zoon en nu zijn vrouwā€¦

Ik snap de geld-opmerking niet zo, vind het niet echt van toegevoegde waarde.
Heel heftig!

@anon23538476 Ja, wat tragisch.

20 likes

Wordt er niet gewoon bedoelt:

ā€œDan heb je het geld van de wereld, kan je kopen wat je zou willen, maar betekent niet dat je geen ellende hebtā€

Ik las er iig niks raars in. Zeggen mensen toch vaker in dit soort situaties?

7 likes

Ja, op deze manier snap ik 'm, hoe ik het hierboven las, niet.

1 like

Dit. Geld zou gelukkig maken maar je familie heb je er niet mee. @ZusjevanJoost

Klopt.

De zoon van Lisa-Marie Presley heeft op 27-jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Wat verschrikkelijk :((((

Jeetje, wat een ellende allemaal :cold_sweat:

1 like

Bah wat een naar nieuws steeds de afgelopen dagen

1 like