Dat gevoel heb ik ook! Maar teaaaaaaa
Er was een of ander geschiedenis verhaal waarvan hij het als boomer een grote schande vond dat wij die niet kenden maar ben het alweer vergeten . Hij begon zān colleges altijd door benoemen van zān eigen successen door āhard werkā, oa over zān betrokkenheid als consultant voor de overheid bij aankoop vaccin voor varkensgriep wat later een schandaal werd omdat hij aandelen bleek te bezitten. Dat heeft hem trouwens ook wel beetje zān kop gekost als wetenschapper. Als iemand een vraag stelde die hij dom vond zei hij dat ook. In mijn herinnering was hij vooral altijd aan het zeuren over āde nieuwe generatieā en dat wij dom en lui waren en niet zo hard werkten als vroeger. Ik kende ook mensen die echt met hem werkten en die vermeden hem ook als de pest omdat hij zo vreselijk elitair, gemeen en hyperkritisch kon zijn.
Ik had zo gehoopt voor haar en haar familie dat het goed zou komen, zo ontzettend verdrietig ditā¦
Was er toen ik het las echt een beetje ontdaan van, je verwacht niet dat zoān jong iemand met zoān goede conditie āineensā doodziek wordt en zelfs overlijdt. Heel verdrietig voor familie, vrienden, teamgenoten en voor het shorttrack
Is dit niet per ongeluk een speld bericht?
Hoe kan je jezelf dan nog serieus nemen
@flwhrs Hij doet toch niet mee haha. Hij dacht dat het om een interview ging, verkeerd begrepen
Neeeeee omg! DOM
Ik wilde het net komen plaatsen inderdaad. Nu lijkt het nog meer op de Speld.
Ik lees dit en voel gewoon plaatsvervangende schaamte
https://www.ad.nl/show/vrouw-john-travolta-op-57-jarige-leeftijd-overleden~a8eb4d48/
Ik schrok hiervan. Arme kindjes hebben dan wel het geld via hun vader maar zowel hun broer als moeder op jonge leeftijd verloren
Ooo Kelly Preston! Jeetje wat treurig
Zo verdrietig, ik las zojuist dat John Travolta voordat hij met Kelly is getrouwd ook een verloofde is verloren aan kanker. En dan natuurlijk zijn zoon en nu zijn vrouwā¦
Ik snap de geld-opmerking niet zo, vind het niet echt van toegevoegde waarde.
Heel heftig!
@anon23538476 Ja, wat tragisch.
Wordt er niet gewoon bedoelt:
āDan heb je het geld van de wereld, kan je kopen wat je zou willen, maar betekent niet dat je geen ellende hebtā
Ik las er iig niks raars in. Zeggen mensen toch vaker in dit soort situaties?
Ja, op deze manier snap ik 'm, hoe ik het hierboven las, niet.
Klopt.
De zoon van Lisa-Marie Presley heeft op 27-jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Wat verschrikkelijk :((((
Jeetje, wat een ellende allemaal
Bah wat een naar nieuws steeds de afgelopen dagen