Hahaha ja oké true
Ja dit heb ik ook gelezen ergens! Dat ze eigenlijk gedrogeerd wordt door haar vader en misbruikt wordt door hem en de managers (?) Ze schijnt echt nergens controle over te hebben
Feit dat we dit soort dingen bedenken is al niet van bestigheid, denk ik dan. Het had heel anders moeten gaan met Britney.
Helemaal mee eens. Ik vind het zo triest hoe haar leven is gelopen en hoe de hele wereld getuige is geweest van haar mental breakdowm en daarna…
Zie ik dit opeens weer voorbij komen in mn insta overzicht. ( volg haar niet maar kom haar ALTIJD tegen)
Los van dat zij sowieso zooo vreselijk nep doet is deze foto echt heel cringy. Niet te doen
Ik ga ook erg slecht op die caption. Voornamelijk 4en.
Wie zit daar op te wachten
Die Simon kijkt echt van ‘kut ik moet lachen met je want scheiden wordt te duur’
Ik krijg bij Brit het gevoel alsof haar ontwikkeling is gestopt op haar 17e.
Het is zo’n teer poppetje. Ik heb echt met haar te doen
Shorttrackster Lara van Ruijven is overleden. Echt bizar, zo’n goede lichamelijke conditie… Heel sneu.
Ik dacht even dat dit Bridget was
Huh… sinds wanneer is hij een star.
Neeeeej dit kan echt niet.
Heel bizar, ik ben net iets ouder dan zij… en lichamelijk duidelijk in mindere gesteldheid.
Omg ik heb paar keer les van hem gehad en hij is zo’n vreselijk arrogante lul
Ja hallo nu wil ik meer weten
Kijk een keer een keer een talkshow waar die komt en dan snap ik wel dat die redelijk arrogant kan zijn in een les. Dat gevoel kreeg ik tenminste steeds.