FF Boulevard #4 (Deel 1)

Aangezien z’n regisseur t ook niet wist, denk ik ook dat het ook deels te maken heeft met werk. Verzekeringen en alles zijn heel duur in die business en als je hoofdrolspeler een ernstige/mogelijk fatale ziekte heeft is dat financieel gezien niet aantrekkelijk voor een studio. Maar ze mogen niet zomaar je medische geschiedenis inzien, dus als hij het niet vertelde konden ze het niet weten.

Zou kunnen dat het hem ernstig zou beperken in z’n kansen op werkgebied als ie t zou vertellen. Misschien speelde dat ook mee. Naast het hele privacy aspect uiteraard.

14 likes

Ook gewoon echt fucking racistisch. O een zwarte man met ingevallen wangen, zal wel crack zijn.
Heb het gevoel dat deze conclusie bij witte mensen minder snel gemaakt zou worden.

16 likes

Mwah ik zie over witte bekende mensen ook vaak genoeg dit soort verhalen. :see_no_evil:

21 likes

Tuurlijk, geef die man opnieuw een podium. “De gevoelige Hollander” fuck off echt.

Herman Brusselmans heeft een nieuw onderkomen gevonden als columnist. Na zijn vertrek bij Nieuwe Revu gaat de Belgische auteur bij The Post Online aan de slag.

“Vanaf nu zal Brusselmans de gevoelige Hollanders elke week op de befaamde Brusselmans-wijze fileren. Hij bekijkt door zijn Vlaamse bril de ‘Ollander anno nu’”, meldt The Post Online in een persbericht.

De 62-jarige Vlaamse schrijver wil in zijn nieuwe columnreeks “meer inzicht bieden in het Nederland van nu”.

“Ik vroeg me af: zouden alle Nederlandse vrouwen zo slecht in bed zijn? Nou, dat valt, als je veel doorzettingsvermogen hebt, op den duur redelijk mee. Ik heb namelijk 'ns het bed gedeeld met een Nederlandse vrouw bij wie ik drie orgasmes kreeg, al moet ik erbij vermelden dat ze tijdens het eerste orgasme in slaap viel, en ik voor de twee andere orgasmes dan maar zelf heb gezorgd”, aldus Brusselmans in een voorpublicatie van zijn eerste column die woensdag gepubliceerd zal worden.

Nieuwe Revu beëindigde het samenwerkingsverband met Brusselmans vorige week, omdat dit volgens de redactie al een tijdje gepland stond. Opmerkelijk genoeg viel het ontslag samen met twee columns over Shirma Rouse en prinses Amalia, die veel ophef veroorzaakten.

:exploding_head: eh wat

6 likes

Eh? De vrouw vind de seks letterlijk slaapverwekkend en dan is zij slecht in bed? Klinkt idd alsof the post online een goeie plek is, zelden een irrelevantere website gezien voor witte jongens die worstelen met de concepten “gevoels”, “emoties” en “vrouwen zijn ook mensen”.

11 likes

Marvel/Disney wisten er wel van.

We lagen zelfs 2 scenario’s klaar voor blackpanther 2.
Of hij zou zelf spelen, of de rol zou worden overgedragen aan de zus van het personage.

Hoe weetje dit? Linkje?

1 like

Ja alleen die regisseur in Da five bloods wist het niet toch? Ik hoop dat die lui die memes hebben gemaakt over"crackpanter" zich de ogen uit de kop schamen maar dat zal wel niet. Een vriend van mij is grote fan van hem en hij zei maanden geleden al ik denk dat ie kanker heeft of een andere ziekte. Toen zei ik nog het kan ook voor een rol zijn. Hij is nog steeds in shock. Als een vrouwelijke actrice zoveel gewichtsverlies zou hebben zou weer iedereen het hebben over anorexia. Darmkanker schijnt ook nog een van de naarste kankers te zijn. Blijf het wel ergens bijzonder vinden dat dat 4 jaar voor het grote publiek verborgen is geweest. En dat is maar goed ook.

2 likes

Ik denk dat hij het bewust niet verteld heeft omdat de focus dan naar hem en zijn ziekte zou gaan.
Dat hij de laatste paar jaar die hij had, juist wilde gebruiken om de focus op zijn werk te houden. Dat daar alle lof en eer naar toe ging. Als hij het wel had verteld dan had hij misschien enkele rollen niet eens op zich kunnen nemen. Dat hij nu ook aan zijn “legacy” heeft kunnen bouwen ook al was hij ziek.

Dat het ook mooi is hoe hij tijdens de persconferenties juist de aandacht trok naar de kinderen met kanker terwijl hij zelf ook enorm ziek was.

Dat hij ook nog eens kon genieten van de korte tijd met zijn vrouw zonder dat alle media over hem heen viel en alles wilde weten over hoe het nu ging met hem.

Ik vind het mooi dat hij, ondanks de afloop, toch veel eruit heeft kunnen halen wat hij (hopelijk) ook graag wilde zonder dat de focus naar zijn ziekte ging.

19 likes

In January, 2020, Black Panther producers were informed that Chadwick Boseman’s health was quickly deteriorating and they needed to make drastic changes to the story so that [Marvel’s Black Panther*** could return to the big screen.

3 likes

@Jumpsuit daarnaast denk ik dat zijn gezin er nu in ieder geval financieel “goed bij zit”. Tussen aanhalingstekens omdat het wat wrang voelt.

1 like

Het is vreselijk! M’n vader is er laatst aan geopereerd (alles is nu schoon), maar hoe snel hij enorm is afgevallen… echt absurd!
En hoe ik m’n oma langzaam maar toch ook weer snel heb zien aftakelen.

Je komt er ook pas achter als het eigenlijk al te laat is op zo’n jonge leeftijd.

3 likes

Ik hoop echt dat hij zo weinig mogelijk heeft meegekregen van die ziekelijke memes etc. Vind dat echt hartverscheurend. Hij kwam er idd pas in stadium 3 achter. Wat fijn dat je vader schoon is nu! Hoop voor jullie dat het zo blijft.

Ehh je vergeet schoonmaken obviously.

2 likes

Ik las net dat Linda Hakeboom, vriendin van Nikkie Tutorials uitgezaaide borstkanker heeft. Zo onwijs heftig.

Jeetje wat onwijs heftig

Echt erg, helemaal omdat ze eerst dachten dat er geen uitzaaiingen gevonden waren. Lijkt me dan zo’n extra klap om weer te verwerken.

O jeetje… zo triest. Helemaal ook omdat eerst bleek dat het niet zo was. Pfoe… :pensive:

1 like

Jeetje wat heftig. Ik heb hier al vaak over nagedacht maar altijd als ik lees ‘check je borsten’, heb ik eigenlijk geen idee wat je dan zou moeten voelen? Wanneer is iets een knobbeltje en wanneer is het gewoon je borst? Kun je langs de huisarts om een soort tutorial hiervoor te krijgen? :woozy_face: Klinkt dom maar ik meen het, heb werkelijk geen idee.

1 like