FF Boulevard #4 (Deel 1)

Lijkt me best kut als je zoveel rookt en dan een hele koningsdag niet kan roken vanwege het publiek😂

14 likes

Maar niet iedereen is internetsavvy. En er zijn nog genoeg tijdschriften en fysieke boeken, blijkbaar heeft het toch een aantrekkingskracht bovenop het internet.

Mijn oma had altijd een abonnement, televisie vond ze niet leuk en te snel gaan, deze boekjes kon ze lekker een hele dag over doen

Shakira en Pique hebben bij de geboortes van hun 2 kinderen via Unicef World Baby Showers georganiseerd en zo geld opgehaald voor vaccinaties en ander benodigdheden voor baby’s. Zoiets gebeurt dus wel vaker.

11 likes

voor de puzzels
(serieus daar koopt mijn oma ze voor)

4 likes

Mijn oma en jouw oma zouden beste vriendinnen kunnen worden. (Als mijn oma ooit aardig zou doen tegen vreemden dan.)

28 likes

You’re welcome.

26 likes

of lekker als onderdeel van de leesmap! Dat hadden mijn tantes allemaal haha

Nederlandse pers heeft een afspraak hierover gemaakt met de royals, de Duitse niet.

1 like

De privé, story en weekend zijn toch echt de drie meest populaire boekjes in de kapsalon. Maar bijna iedereen zegt er wel bij dat ze die thuis nooit lezen dus het maar in de salon doen.

13 likes

Black Panther-acteur Chadwick Boseman (43) overleden aan darmkanker https://www.nu.nl/entertainment/6073964/black-panther-acteur-chadwick-boseman-43-overleden-aan-darmkanker.html (via @NUnl)

Ik schrik hier echt van!

3 likes

Same! We hadden het er net over in wjekw topic. Ik moest nog gaan slapen maar mijn slaap is weg. Ik denk dat we vanavond hier thuis Black Panther film gaan kijken.

1 like

Oh neee😭 schrik hier ook echt van.

Ben er echt kapot van

1 like

Ik ook! Vond het echt een leuke man (voor zover ik dat kan weten dan). Ik vond hem echt goed in Black Panther.

4 jaar gestreden tegen kanker en dan nog de opnames, promo erbij.

4 likes

Zo erg, zo jong! vre-se-lijk.

zo, niet normaal zeg. echt schrikken dit nieuws.

Echt heel naar. Hij had in april nog een video geüpload waar iedereen van schrok om hoe mager hij eruit zag. In juli is hij nog bij het ziekenhuis gezien dat zijn vrouw hem vooruit duwt in de rolstoel. Zou hij het niet verteld willen hebben om niet zielig te worden gevonden ofzo? Ik kan me ook wel voorstellen dat je geen zin hebt om telkens over je ziekte te moeten praten dus wel begrijpelijk.

Verdomme :sob: Mensen zijn zo gemeen! Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij pijn heeft en ongelukkig is op de foto’s waar hij zo mager is. Als dat vanwege “crack” zou zijn dan zou het trouwens alsnog super sneu voor hem zijn en absoluut geen aanleiding voor grappen. Maar nee, de situatie was nog veel erger.

3 likes