FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik bedoel meer: voor als je het interessant vind om te volgen. Het is geen rechtvaardiging voor anderen om haar te fotograferen (en dat zei ik ook niet maar snap wel waarom het zo overkwam).

1 like

Je zult maar een volwassen vent zijn met een gezin die vanuit de bosjes een rokende puber moet fotograferen :sweat_smile:

69 likes

Ze schrijft er nu zelf ook iets over op instagram.
Super cute dat ze cigaret schrijft. Klinkt chique.

9 likes

Ik vind t wel grappig dat ze met zoveel geld toch liever op een kamer woont

2 likes

Aan de manier waarop ze de sigaret vasthoudt kun je wel gelijk zien dat ze er nog niet veel ervaring mee heeft

1 like

Is daar een regel over? Dus Max die een boot probeert in te glibberen en Lex die een handje helpt was een persmoment?

1 like

Hoe ze hem vasthoudt ja? Ik zou eerder zeggen door hoe heel haar gezicht vertrekt bij het inhaleren? Ik heb ook 15 jaar gerookt, en ieder doet het op zijn eigen manier :rofl: Maar ik vraag me af of ik er ook uitzag als een “beginner” want volgens mij hield ik mijn peuken ook altijd zo vast :sweat_smile: Maar met iets meer ontspanning in het gezicht lekker paffen.

Maar goed, ik snap de ophef wel. Roken is niet meer van deze tijd dus het is best zonde dat zo’n meid ermee begint. Hopelijk was dit een van die sporadische sigaretten en gaat ze niet naar een pakje per dag. Als ik haar was dan had ik er wel beter over nagedacht in wat voor omgeving ik een peuk zou opsteken. Niet in het openbaar waar de papz op de loer liggen zeg maar.

1 like

Voor de wintersport is er daar in Lech een persmoment en voor de zomervakantie is de zomersessie. De afspraak met de Nederlandse media is dat de leden van het Koninklijk huis dan verder met rust wordt gelaten in hun priveaangelegenheden door de pers. Dus die bootfoto’s zijn ook niet oke. Als dochter van behoort Eloise alleen net niet tot het koninklijk huis (haar ouders weer wel). Media die zich niet aan de code houden zijn niet meer welkom op (prive)persmomenten en worden vaak ook wel hard aangepakt door de RVD, maar de rechter beslist dan uiteindelijk of het wel/niet mocht.

Er is wel steeds meer commentaar op die mediacode trouwens, maar goed ik snap echt wel dat ze zeker hun kinderen gewoon op willen laten groeien zonder fotografen in ieder bosje.

Ik snap niet dat daar commentaar op komt. Zou eerder vinden dat dat voor iedereen moet gelden. Het is toch van de zotte dat je op ieder gevoelig moment vastgelegd kan worden zonder dat je daar zeggenschap over hebt, enkel omdat je beroemd bent? Vind ik echt belachelijk, en al helemaal als er kinderen in het spel zijn.

8 likes

Ja zou je denken, maar blijkbaar denken veel mensen toch recht te hebben op een stukje van… zeker in het geval van een koninklijke familie waarbij veel mensen het idee hebben dat wij “als volk” ze financieren (ik weet verder niet genoeg van waar hun geld vandaan komt om daar iets over te zeggen).

Het is idd van de zotte. Die kinderen kiezen hier niet voor, net als idd kinderen van beroemde ouders. Alleen maar vanwege het huis waar je in wordt geboren, moet je heel je leven nadenken bij alles wat je doet. Vind het wat dat betreft heel goed dat ons koningspaar er voor heeft gekozen hun dochters op te laten groeien zonder veel in de media te komen en bv Amalia ook pas sinds een paar jaar met koningsdag een klein iets zegt voor de camera’s ed. Zij staat nog heel haar volwassen leven extreem in de spotlights en iedere keuze die ze maakt wordt onder een vergrootglas gelegd.

1 like

In een winkel waar ik tot voor kort heb gewerkt waren het met afstand de populairste tijdschriften. Wist ik daarvoor helemaal niet eigenlijk

Mijn moeder…

Ik als ik op de plee zit. Een verhaal over de Meilandjes werkt erg laxerend heb ik gemerkt.

13 likes

Vind ik echt stom :sweat_smile: al die suffe roddels zijn op Internet te vinden, die bladen zijn ook niet echt lekker geschreven qua tekst en vormgeving en het is toch algemeen bekend dat juist deze bladen graag aandikken en zooi verzinnen. Meer alsof je zure fanfiction leest ofzo. Waren het vooral vijftig-plussers die het kochten?

@Vaiana ik had beter kunnen zeggen “wie koopt dit nog” kan me er nog net iets bij voorstellen dat je het in een wachtruimte ofzo leest als irritainment

1 like

Hahaha ik koop het niet, maar mijn moeder dus wel. “Leuk voor je oma” zegt ze dan. Suuure

4 likes

Ik vind zulke blaadjes heerlijk af en toe. Moet stiekem wel lachen om die foto en bovendien rookt(e?) het halve koningshuis dus boeie

10 likes

Nou inderdaad volgens mij Bea en willy rookten flink

1 like

Ja ik begrijp het ook echt niet haha, ik vind de opmaak al irritant. Het waren niet alleen maar 50 plussers, heel veel dertigers kopen ze ook

1 like

Maar alles wat in dat soort bladen staat bespreken wij hier toch eigenlijk precies hetzelfde, net als sites als gurugossip en weet ik hoeveel er nog meer van dat soort sites zijn. Het is alleen een ander format. Ik zie daar niet echt verschil tussen eigenlijk, laten we nou niet doen alsof wij in dit topic kritische cultuurtheorie bedrijven ofzo en mensen die die bladen kopen van een lager niveau zijn.

65 likes

Ik snap juist niet dat mensen deze bladen nog kopen terwijl er nu meer alternatieven zijn. Heb het idee dat veel tijdschriftverkoop terugloopt, dat juist deze bladen nog bestaan terwijl roddels via internet sneller en interactiever zijn.

1 like