FF Boulevard #4 (Deel 1)

Nu pas…

61 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat hij eerder de laan uit gestuurd is doordat hij zich zo uitsprak over Amalia. In ieder geval, good riddance :nauseated_face:

3 likes

Eerst publiceren en dan ontslaan. Die vent is walgelijk, maar je hebt nu een rotte aardappel ipv ze allemaal bij dat blad. Er hebben heel wat mensen naar die columns gekeken en besloten het te publiceren.

23 likes

Dat irritante ventje bij Boulevard zei net dat Brusselmans al 6 weken geleden gehoord had dat ie weg moest, dus dat zijn ontslag helemaal los staat van die columns.

2 likes

Ik weet niet hoe ver vantevoren je zo’n column moet inleveren maar misschien dacht hij: nu ik toch ontslagen ben, kan ik alles zeggen.

Ja dat opperden ze bij Boulevard ook. “Ze kunnen me toch niet meer ontslaan.” Ik denk dat columns vrij kort voor de druk aangeleverd worden?

1 like

Het is daar sowieso een rommel, want de hoofdredacteur is 'm laatst gepeerd.

1 like

Neem toch aan dat een column eerst gelezen wordt voordat die gedrukt word. Het tijdschrift is hier zelf ook schuldig aan vind ik

5 likes

Katy Perry is bevallen!

40 likes

in a statement to UNICEF

Hè, hoezo zou Unicef iets geven om de geboorte van een celebrity baby?

6 likes

Hier moest ik ook wel om lachen!
Heal the world, baby Daisy Dove!

6 likes

Is eigenlijk heel slim en lief van ze om Als ambassadeur Unicef zo’n verhaal te geven. De hoeveelheid mensen die je bereikt is bizar!

10 likes

Zij zijn ambassadeurs van Unicef? Dan snap ik de link in ieder geval haha

Oké heb nu het artikel wél gelezen :upside_down_face: en inderdaad ambassadeurs en ze vragen in de aankondiging aandacht voor het doel, dan mooi inderdaad dat ze ervoor gekozen hebben het zo aan te kondigen!

6 likes

ah wat een mooie naam, daisy bloom <3

12 likes

De dochter van Constantijn is vorige week op kamers gegaan in Amsterdam en staat nu al zo op de voorpagina van de Weekend.

afbeelding

38 likes

Echt bizar hoe die dochters allemaal op hun vaders lijken man

3 likes

Als ik een van die meiden was zou ik lekker in het buitenland gaan studeren. Geld en mogelijkheden genoeg lijkt me. Ze deelt trouwens zelf ook best veel op tiktok.

28 likes

Ja echt triest! Zij valt net buiten het koningshuis/die regel dat zij niet privé mogen worden gefotografeerd.
Las al een statement van Constatijn en Laurentien dat ze het niet oke vonden dat ze zo op de kiek is gezet.

21 likes

Wat stom dat Party, Weekend en Story allemaal nog bestaan, wie leest dit nog?

3 likes

Ja haha, maar dat is haar eigen keus. Dat je als fotograaf en zo’n rioolblad de behoefte voelt om een jonge meid te gaan volgen die net als andere jongeren grenzen opzoekt… ik vind het sneu.

38 likes