FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik word eigenlijk een beetje moe van die instaperfecte vrouwen die zoveel volgers hebben gekregen en rijk zijn geworden door de sexy fitnessposes en nu ineens real en relatable willen zijn. :roll_eyes:

12 likes

Sorry, sorry, sorry! Dom van me, had dit snel snel gedaan. In het vervolg let ik er op! :confounded:

1 like

De droeftoeter is weer bezig hoor. Gatver je gaat toch niet over de borsten van een 17 jarige schrijven

31 likes

Gadver, kan Willem hem niet verbannen naar de noordpool oid?

7 likes

Ik snap wat je bedoelt. Voor mij persoonlijk is het wel een verademing, omdat ik wel best getriggerd werd door perfecte instafoto’s. Heb mede hierdoor wel het (onrealistisch) schoonheidsideaal voor mezelf en de druk erachter wat meer kunnen loslaten.

Ja heb ik ook wel gehad hoor! Maar ik volg dan liever mensen die vanaf het begin al relatable zijn en niet nu ineens.

2 likes

Hmm inderdaad beter. Ik hoop ook dat ze zo verder blijven gaan en niet enkel tijdelijk omdat het nu een trend is.

2 likes

Wat is haar @?

1 like

Waar hij in zijn satirische ‘afzeikcolumn’ in de Nieuwe Revu normaal gesproken de hoofdpersoon volledig onder vuur neemt, begint hij nu opvallend positief. “Eigenlijk past Amalia niet in mijn reeks Overschatte Mensen, omdat ik haar een leuk meisje vind. Met die open blik in haar fraaie gezichtje, die blonde lokken en die stevige kuiten. Is er ooit een mooiere prinses in het Koninkrijk der Nederlanden geweest? Ik vrees van niet.”

Opvallend positief? Ik walg van de manier waarop een minderjarig meisje hier wordt beschreven. :nauseated_face: Zo voyeuristisch, met mannelijke ogen… Als dit over mij ging, zou ik een douche willen nemen om die vieze woorden van me af te wassen.

49 likes

Herman Brusselmans is zo’n seksistische kwal

4 likes
2 likes

Lol, in die tweede foto heeft ze alsnog het “perfecte” lichaam

28 likes

Ja, saai. Alle ‘mislukte’ foto’s zien er heel nep uit

3 likes

Op foto 2 staat ze tig keer mooier zelfs vind ik. Maar goed… ik vind ietwat ‘chubby’ prachtig. Niet dat dit überhaupt chubby is, gewoon gezond en mooi.

Op haar insta/stories post ze vaker zo’n foto’s en dan is er wel een groter verschil te zien.

Ik bedoel juist dat alle “mislukte” “niet-perfecte foto’s” er bedacht en gemaakt uitzien, niet dat het verschil niet groot genoeg is. Had haar profiel ff bekeken idd!

1 like

Wat instaperfect toch ook eigenlijk iets belachelijks hè

3 likes

Ja ik maak me best zorgen over de realitysterren die het nu van een Turkse kliniek gespond hebben maar over tien jaar niet meer bekend zijn en dat zelf niet meer kunnen bekostigen.

Ik maak me dan weer geen zorgen over Dave Roelvink, he can choke.

5 likes

Huh, maar lumineers zijn tegenwoordig ook voor dat soort prijzen beschikbaar, vanaf 180 zie ik ergens. Waarom zou je dat dan niet doen… (Lumineers is de variant die flinterdun is en over je eigen tand heen gaat, je kan dus ook weer zonder. Vroeger was deze variant veeel duurder)

Het ziet er gewoon niet uit die te witte overduidelijk neppe tanden.

5 likes