Gloep!!
Jezus
Ja het werkt echt, ik ben nu halverwege en het is bizar hoe licht hij al is.
@Marsepein mijn tattoo was nog iets duurder ook, zo dom geweest, maarja ik vergeef mezelf. Weer spannend verhaal om te vertellen aan m’n neefjes en nichtjes als cool aunt.
Ik vond het de prijs ook helemaal waard! Je betaalt toch pas om de zes weken als je weer een laserafspraak hebt, dus dan voelt het niet als zo’n inbreuk op je portemonnee. M’n tattoo is helemaal weg en je ziet er helemaal niks meer van, geen littekens of inkt, helemaal niks!
We dwalen lekker offtopic maar hoe vind jij de pijn van het weghalen t.o.v het laten zetten?
M’n tattoo zat op m’n bovenrug (beetje tussen m’n schouderbladen). Daar is de huid vrij dik, waardoor het zetten niet heel pijnlijk was. Het verwijderen kon soms echt flink pijn doen en daarna was m’n huid ook heel gevoelig een paar dagen. Ik had een tekst van vier korte woorden, dus zo’n lasersessie duurde zo’n tien minuten;p Ik was trouwens heel bang en ik had ook gevraagd of het zo’n pijn deed dat er wel eens mensen out gingen, maar dat was niet het geval:’)
Ik vind het qua pijn eigenlijk heel vergelijkbaar met het zetten van een tattoo
Ik vind dit altijd zo’n bizarre man… Nu nog zichzelf jonger laten verklaren en zijn leven is compleet.
Is hij daar niet toen mee bezig geweest? Zichzelf jonger laten verklaren?
Via de link vind je een video waarin het inderdaad daarover gaat
Hahahaha bah bah
Ja precies hahah
Wauw wat een ontzettend goed idee
Vader worden op 71-jarige leeftijd vind ik dan weer een minder goed idee.
Ging mijn sarcasme verloren op de digitale snelweg?
Ja.
Blijkbaar gaat Britney nu een rechtzaak aanspannen om haar vader als conservator weg te krijgen: https://au.rollingstone.com/music/music-news/britney-spears-jamie-conservatorship-15818/
Kennen jullie Kissie nog van heel vroeger? Zweedse blogger die haar foto’s altijd heel hard manipuleerde. Zij post nu zo’n foto’s. Vind ik wel tof!!
-verwijderd door moderator-
Zou je deze ff willen bewerken/croppen?
Hier ben ik niet zo zeker van. Het is een betaald partnerschap en daarom kunnen deze foto’s misschien ook niet echt zijn…