FF Boulevard #4 (Deel 1)

Over Dreetje gesproken.
Ik ben een tattoo aan het laten verwijderen, in Rotterdam bij echt zoooo’n toffe en lieve man.
Hij krijgt nu dus een programma over z’n werk en dan gaan ze dus de zielige verhalen uitmelken etc, komt op sbs ofzo. Geen idee eigenlijk. Anyway, Andre Hazes junior presenteert het en ze hebben de hele week pers dingen, bij hart van Nederland en Jinek en dat soort shit.

Dus ik zit vanochtend te laseren bij die gast, wordt hij gefactetimet door Dre Hazes jr :joy:
Hij was aan het rijden en hij noemde mijn lasermeneer ‘ouwe chinees’ (volgens mij is hij indo, maargoed). Voor de rest ging het over met wie hij aan het trainen was en uiteindelijk sluit hij af met ‘heej ik kom er zo aan ouwe, heb jij nog eten ofzo, ik ga nog even langs huis om bruin op m’n smoel te smeren heej doeeeeg ouwe chinees’

Das m’n roddel voor vandaag

132 likes

Noooo, het stond er echt hoor!!

1 like

Smeert Dreetje Hazes poep op zijn gezicht? Heroïne? Wat is ‘bruin’?

5 likes

Ik denk fake tan haha

1 like

en hoe reageerde de “ouwe chinees” eigenlijk??

Heel joviaal, ze zijn tegenwoordig ‘neven’ en doen alles samen: https://www.ad.nl/show/andre-hazes-deze-man-is-als-een-vader-voor-me~a896aed9/

1 like

Ik vind Dreetje zo’n vreselijk misbaksel. Zo gemaakt wijs. Iedere keer als ik hem ‘serieus’ hoor praten lijkt het alsof ik een kleuter met een dildo zie zwaaien. Het klopt gewoon niet.

78 likes

Wow ik ben heel verbaasd dat je een tattoo heb haha! :flushed:

Nouja bijna niet meer dus

2 likes

Haha meerdere zelfs
Alleen deze heb ik even laten zetten in een vrij zelfdestructieve periode :joy: Is niet echt iets waar ik herinnerd aan wil worden maar is duur grapje man

2 likes

Ben stiekem wel benieuwd wat het dan kan zijn, een quote?

1 like

Kan er helaas over mee praten. Ben nog niet begonnen aan de laserbehandeling maar hoog op het verlanglijstje. Gotta love spontane mentale ideetjes destijds.

1 like

Haha nee het is een dier, maar een vreemd ontwerp en ik vond alles op dat moment best :joy:

Haha door “dier” en “vreemd ontwerp” moet ik denken aan die vreselijke tattoo met die kat :joy:

image

14 likes

My eyessssss!!!

Nee het is gelukkig niet vies of raar, gewoon lillek

1 like

Hahahaha omg

1 like

Waarom heb je uiteindelijk gekozen voor verwijderen ipv bijv een cover up? Lijkt me namelijk zooo pijnlijk :flushed:

Hij was al aardig donker dus een coverup zou leiden tot een zwart gat op m’n bovenarm

Oja da’s ook zo wat. Ik hoop voor je dat hij mooi en zo pijnloos mogelijk weg gaat :blush:

1 like

Mijn tattoo kostte iets van 90 euro en het verwijderen ervan 1300 :cry:

3 likes