Ze hebben allebei hun kinderen toch via embryoplaatsing gekregen? Daarom was er ‘ophef’ omdat ze een jongen en meisje hadden en bewust het meisje eerst hebben laten plaatsen. Dacht ik. Nu de derde is spontaan.
Ik las van de week dat ze 3 embryo’s hadden, waarvan de eerste een miskraam werd en de andere 2 hun 2 kinderen die ze al hebben. En nu is ze inderdaad natuurlijk zwanger, maar volgens mij is er geen embryo meer.
Nouja idioot ook eigenlijk dat we dit allemaal weten. Het is dat ze er zelf zo open over zijn maar dat had ook niet gehoeven van mij. Niet omdat ik het taboe vind of wat dan ook maar sommige dingen mag je best privé houden.
Ja ik denk dat ze er juist zo open over is omdat ze het dan in eigen hand heeft? Omdat er anders allerlei rare roddels komen. Maar stom dat dat moet eigenlijk.
Ohja dat kan natuurlijk. Maar idd stom dat dat zo moet. En ook dat zoveel mensen nu al zoveel weten over Luna en Miles, dat gaan ze hun hele leven horen natuurlijk.
Ik denk dat ik zelf hetzelfde zou doen. Bij zoveel bekendheid gaan mensen door totdat ze de ‘waarheid’ boven tafel hebben. Bizar eigenlijk dat veel mensen privé informatie moeten weten.
Op deze manier hebben ze wel regie gehad over de informatie die ze deelden en hebben ze zichzelf misschien wel wat meer rust gegeven. Misschien waren mensen anders nog jaren wezen graven naar die details.
Maargoed, gelukkig heb ik een baan waarbij ik niet bekend ga worden, dus zou ik me hier niet echt druk om hoeven maken.
Khloe is weer samen met Tristan. Whyyyy ook al was het de vader van m’n kind hij zou echt voor altijd moeten opdonderen.
Edit: oh oops volgens mij is dit alweer oud nieuws.
Wat een geit!!
Ik zat casual te browsen op chuck bass’ instagram en vond deze foto op zijn vriendin’s pagina. Wtf is er met haar schouder/borstbeen aan de hand of zie ik dingen die er niet zijn? Lijkt wel alsof er een schouder uit haar borst groeit.
Het is volgens mij al die tijd speculatie geweest, maar ja, als je met hem vrijwillig in quarantaine gaat zitten… Vind het zo tegenstrijdig, in het begin van kourt en scot zei ze dat ze vreemdgaande gasten gelijk zou dumpen en kourt het ook moest doen. Bladiebla. Ben wel benieuwd wat er nu met larsa en Tristan. Want daar gaat het gerucht over dat die daadwerkelijk het gedaan zou hebben met Tristan. Terwijl Jordan door de modder is getrokken omdat hij haar kuste.
Mkay ik moet een leven gaan zoeken
Eigenlijk zijn alle (behalve Kendall) Jenner/Kardashian zusjes onzeker en hebben ze weinig eigenwaarde lijkt wel. Tristan heeft Khloe gewoon zo zwaar gekwetst door vreemd te gaan terwijl ze zwanger was dat je je hem nooit meer moet aankijken. Kourtney is ook zo vaak bij Scott teruggekeerd terwijl hij ook vaak vreemdging en als Kim teruggaat naar Kanye na alles wat hij over haar heeft gezegd dan heeft ook zij geen eigenwaarde.
Is zij ooit bij hem weggegaan dan?
Kim en Kanye zijn nu samen op vakantie. Een break it or make it trip. Dus eh ja, die is voor als nog samen met Kanye.
(En ging Khloe niet vreemd met Tristan terwijl zijn vriendin toen bijna 9 maanden zwanger was?)
Vind het ergens ook mooi dat ze er open over zijn. Laat toch maar zien dat het iedereen kan overkomen dat je IVF nodig hebt om zwanger te raken.
In Hollywood lijkt alles altijd zo perfect enzo, maar hiermee laten ze toch zien dat je ook in Hollywood moeite kan hebben met zwanger raken en dat kan volgens mij best bemoedigend werken voor mensen
Ja dat ook, Khloe is zeker niet heilig. Die hele familie is niet heilig, Kylie ging ook als minderjarige vreemd met Tyga terwijl hij met iemand anders was. Maar als een ander vreemdgaat dan worden ze door het slijk gehaald.
Ja ze zochten al naar een nieuw huis in LA. Je zou denken dat ze ook na haar relatie met Lamar die ook structureel vreemdging toch wel iets geleerd zou hebben. Vind het bijna gênant plus het vertrouwen is toch voor altijd beschaamd.
Agree met alles, behalve die laatste zin (denk ik?) Kanye heeft ook mental issues, dus ik vind het eigenlijk best knap dat Kim niet de makkelijkste weg kiest en gewoon wegloopt van zijn/de situatie, toch?
De dingen die hij zegt zijn natuurlijk niet ok, maar hij wil/heeft ook geen goede behandeling gehad.
Echt fascinerend wat er op die Insta van Britney gaande is, vage posts met telkens dezelfde make-up, kapsels en outfits, en alleen maar bezorgde comments van mensen die denken dat ze ofwel opgesloten zit ofwel overleden is. Benieuwd hoe dit verder gaat, hopelijk zit iedereen er naast en is ze oké, maar denk het niet.
Ik vind dit zo fascinerend en eng tegelijk.