Toen hij met Blac Chyna had aka Robs babymama!
Wow overleden? Dat is echt wel een hele heftige uitspraak. Maarja haar insta is echt een beetje creepy. Ze mag haar kinderen ook niet meer zien toch?
Ja moet je maar eens kijken, heel veel reacties in de trant van “she’s definitely dead” enzo.
Was die rechtzaak nu niet?
Ik vind het ook zo gek dat ze niks ontkent?
Hebben jullie die video ook gezien van haar zoon? Ik zoek 'm op!
Perez Hilton versie
Dit is de full:
Reactie Kevin:
Heel apart. Zeker ook wat hij over zijn opa zegt
Kan het in dit topic ook over Heleen van Royen gaan? Aangezien ik me stierlijk zit te vervelen, was ik even een rondje Insta aan het doen. Kwam op de insta van Mika van Leeuwen, een kapper. En hij tagt Heleen van Royen meermaals alleen ik denk: dat is haar toch helemaal niet ?!?!
Ze ziet er zó anders uit. Ook op haar eigen insta.
Ik dacht ik herken die naam. Maar dat was jaren geleden toch de bestie van Styleguide :’)
Ik vind Heleen overigens wel op Heleen lijken
D’r wenkbrauwen lijken heel anders, denk dat t verschil maakt! Ze lijken nu heel vol/niet geëpileerd ofzo?
Over die Mika gesproken, ik ging echt stuk om die serie die hij had met dat Gooische Meisje.
Ik kan er de vinger ook niet echt op leggen maar het is inderdaad iets met haar ogen ja. Ik dacht eerder aan een ooglidcorrectie ofzo? Maar die foto’s op de hei en ook op haar vriend zijn Insta dat ze buiten pasta zitten te eten; ik herken haar écht niet. Zal aan mij liggen hoor
Ik ben echt te naïef. Ik letterlijk scrollen naar wanneer hij fysiek zijn opa aanvalt en een kop thee laat vallen (en maar denken: waarom is het interessant dat hij zijn thee laat vallen).
Ik zit denk ik veel te diep in de rabbithole van Britney ondertussen maar bij elke post wordt het gekker en gekker. Ook zogenaamd laten zien dat die foto op een bepaalde dag is gemaakt, maar dat dat én op iPhones niet zo wordt weergegeven (hoofdletters AM) en dat die foto een paar dagen terug al werd geplaatst.
Verdwijnen ook steeds weer posts, zoals al die gekke Q&A’s met antwoorden op vragen die “iedereen” steeds stelt “Mijn favoriete Disneyfilm is Frozen, mijn lievelingskleur is geel.”
Bij een aantal foto’s staan ook alleen maar 3 sterren, ook apart vind ik. En idd veel dezelfde foto’s met zelfde caption
Die is uitgesteld tot 19 augustus. Het is echt een vreemd verhaal ja.
Andrew Gallery (fotograaf die met haar samenwerkte) heeft er ook een aantal TikToks over gemaakt:
Die bedragen van de alimentatie, mijn god. Hoe kan dat goed gaan? Als Ewan hierna geen films meer maakt, dan kan hij die bedragen toch niet ophoesten of vergis ik me nou? En waarom zo veel kinderalimentatie?
Goede reminder om goed op te letten als ik zelf ooit ga trouwen
Ik hoop echt dat het oke gaat met Britney. Krijg echt zo’n raar gevoel als ik op haar Instagram kijk.
Alimentatie gaat naar inkomen. Als zijn inkomen drastisch daalt komt er via de rechter een herberekening.
Maar, eens. Die bedragen zijn waanzinnig.
Amerika is natuurlijk wel een land van uitersten, maar wat ik weet van alimentatie is dat je dezelfde levensstandaard moet houden. De kinderen zijn gewend aan een bepaalde welvaart en dat mag niet te veel verschillen bij vader en moeder na een scheiding.
Alsnog hele hoge bedragen, ook die huizen en al het andere geld, maar dat is een heel ander verhaal.
Ugh die ex-vrouw van hem is zo irritant. Hij deed zo’n docu dat ie over de wereld ging met z’n beste vriend op hun motors, was echt super leuk .
En toen in deel 2 wilde zij per se ook ineens mee en ze was zo ontzettend irritant en kut.
Ze verpeste echt die hele show.