FF Boulevard #4 (Deel 1)

Volgens mij is de boodschap meer “schoonheid is maakbaar (jouw esthetische achterstand is je eigen schuld”) en niet zo zeer “zie mij een mooi, natuurlijk mens zijn”
Voor zover er al een boodschap is :woman_shrugging:
Ik snap ook echt niet waarom al die mensen daar foto’s van online zetten, het zal wel veel aandacht/reacties uitlokken

2 likes

Ze weten ook nog helemaal niet hoe dit over 10 jaar is, en wat als je tandvlees ontsteekt met die dingen in. Of wat als ze moeten worden vervangen en je geen ene cent meer hebt. Een fatsoenlijke tandarts zei nog in een video dat het echt te bezopen was dat tandartsen dit soort praktijken uitvoeren. Ja kan je misschien wel lekker mee cashen maar ik zou me dan geen arts meer voelen als ik gezonde tanden tot stompjes afslijp. Dit kan toch niet goed gaan.

14 likes

Toen mijn beugel eruit ging werden mijn tanden echt een mini beetje bijgeslepen, dat gevoel was zoooo naar. Kan me niet voorstellen om dat bij al je tanden te laten doen, en tot zo klein ook nog😫

4 likes

Heeft Yolanthe trouwens dit ook niet al jaaaren geleden gedaan? Die ging ineens van een normaal gebit naar grote tanden.

Edit: o nee dat was volgens mij iets anders, zij had net als Carice van Houten een ‘gummy smile’. Dat vind ik persoonlijk ook niet mooi en daarbij kan ik me wel voorstellen dat je er misschien wat aan wilt veranderen.

Oh of ze heeft toch wel facings?

9a891ab0b79fd5e2e869fd3c3556d2d0

1 like

Facings, maar volgens mij heeft bijna iedereen dit in Hollywood. Dacht wel dat het dan de methode is waarbij je tanden geen stompjes worden, maar er een heel dun laagje over je tand komt. Dat laatste weet ik alleen niet zeker.

1 like

Ja dat heeft Monica Geuze ook bij 1 tand laten doen. Een heel dun laagje eroverheen. Ik kan ook bijna niet 1 celeb bedenken die geen perfecte tanden heeft. Kirsten Dunst schoot me te binnen maar volgens mij heeft zij ze ook onderhand wel laten doen.

Er is een acteur met 1 voortand, weet ff niet meer wie…

1 like

Tom Cruise? Dit vind ik ook echt fascinerend haha

14 likes

Tom Cruise?

Edit; haha tegelijk! Zelfs hetzelfde plaatje

12 likes

zo wat is Carice toch veranderd

3 likes

Haha credits voor jullie allebei @Lovbog @soleado

1 like

Oh dat is echt zo’n typische once you see it you can’t unsee it. Maar het is wel beter dan hoe het was.

TCteeth

Hij had met die tanden geen Hollywood carrière gekregen.

9 likes

zou dat echt zijn??
ondanks dat hij nu een van de engste mannen ooit is, is het wel veel beter dan ervoor ja

3 likes

wou ook nog even zeggen dat ik herman brusselmans minacht, wat een ongrappig en onaardig misbaksel. en wat moet dat haar eigenlijk compenseren?

18 likes

Misschien heeft hij buiten zijn hoofd geen enkele haar op zijn lichaam, als een glibberige Ken pop.

6 likes

Dit heeft Angel van Serena ook, ziet er wel bijzonder uit ja.

2 likes

Nee, ze is onverwacht ongepland zwanger geraakt.

Screenshots van de tweets

15 likes

Oh wat bijzonder! Leuk voor ze!! Maar ze hebben dus ook nog steeds 1 embryo waarvan ze het geslacht ook al weten? Ik zou me dan echt verplicht voelen om die ook terug te laten plaatsen haha, omdat dat al zo ‘echt’ voelt.

Vind uiteraard niet dat zij dat moeten doen, maar kan me voorstellen dat dat wel gek is.

1 like

Maar ze hebben toch al 2 kinderen, een dochter en een zoon? Of hadden ze 3 embryo’s, waarvan er nu nog 1 over is?

Nee ze hadden twee embryo’s waarvan er eentje geplaatst is en geboren is en de andere (nog) niet. Nu is ze natuurlijk zwanger geworden, maar ze had niet verwacht dat dat kon.

1 like