FF Boulevard #4 (Deel 1)

dit is niet een mijn hamster is doder verhaal ik spreek uit eigen emotie;

Er is jaren geleden ingebroken in mijn huis, terwijl ik boven in bed lag. Terwijl de benedenverdieping werd leeggeroofd, lag ik onder mijn bed te schuilen. Ik heb letterlijk gekotst van angst. Ik kan niet onder woorden brengen hoe angstaanjagend en levensbepalend zo’n ervaring is.

Ik kan alleen maar huilen als ik denk aan wat Nikkie en haar man hebben meegemaakt.

70 likes

Vreselijk… Wat heeft ze veel voor haar kiezen gehad de laatste jaren.

Ik ben direct verhuisd en heb 2 jaar trauma therapie gehad.
Het is bijna 8 jaar geleden inmiddels, maar kan soms nog steeds enorm bang zijn.
Nogmaals, ik wil het absoluut niet op mezelf betrekken, maar ik kan me een (heel klein) beetje voorstellen hoe het is.

Ik hoop zo hard dat ze hier overheen komen.

11 likes

Ik zit dus even reacties te lezen op insta en Facebook (tip; nooit doen). Kots misselijk en verdrietig wordt ik hiervan.

Een kleine greep: krijg je ervan als je trans bent, lekker voor hem, sterkte nick, hij verdiend dit, arme jongen, vervelend voor hem en zo maar door.

Ik moet gewoon bijna huilen hiervan, hoe kunnen mensen zo zijn?! :sob:

3 likes

Als je het hebt over een “situatie” die Dawson het afgelopen jaar heeft gefilmd, nee dat was nep. Honden sloegen niet aan etc, check Gurugossip maar.

Jeetje wat heftig! Lijkt me vreselijk als iemand in jouw safe place komt. Ben je ook echt in contact geweest met de inbrekers? Zijn ze gepakt uiteindelijk? Snap het als je het niet wilt delen hoor!

In mijn toenmalige huis was een wenteltrap, die kraakte bij elke treden.
Ik hoorde 1 van die mannen de trap op lopen, door het gekraak van die trap. Direct boven de trap was een kleine overloop en dan mijn slaapkamer.
Ik was onder mijn bed gekropen. Heb nog even gedacht om naar de badkamer te sprinten omdat daar een slot op de deur zat, maar dat was al te laat.
Uiteindelijk zijn “ze” door iets verstoord en hebben de benen genomen, inclusief mijn halve huisraad. Ik heb tot 6 uur s’ochtends onder m’n bed gelegen voor ik m’n telefoon durfde te pakken.

Later is er wel een “bende” opgepakt die dit soort inbraken/overvallen pleegden, maar er is nooit iemand voor veroordeeld (voor zover ik weet)

( Haal dit misschien later weg, ivm herkenbaarheid)

2 likes

Dat is héel heftig. Ik heb ook zoiets meegemaakt, ingebroken terwijl ik in bad zat. In mijn ouderlijk huis. Gelukkig was de deur op slot. Maar nog steeds, als ik bij mijn ouders slaap, ben ik onwijs op mn hoede.

Nikkie haar huis leek echt wel goed beveiligd met o.a. Een heel hekwerk rondom etc. Maar zo zie je maar. Mensen die kwaad willen, weten wel een manier te vinden. Verschrikkelijk. Kan me niet voorstellen dat je je voorlopig veilig voelt in je eigen huis

3 likes

Ik heb een tijd bij slachtofferhulp gewerkt en als er iets is waar de impact enorm van wordt onderschat is het inbraak. Laat staan als je oog in oog met de daders komt te staan en zelfs onder schot wordt gehouden. Echt een nachtmerrie

6 likes

Oh wat vreselijk voor Nikkie en haar vriend, vooral ook omdat ze zegt dat dit hun grootste nachtmerrie was.

en die online reacties, echt walgelijk. Klikte eens door om te zien wie daar nou achter zitten. oa een vader met twee hele jonge kids, wat een fantastisch voorbeeld ben je dan, bah.

7 likes

Wat een afschuwelijke nachtmerrie :frown:

Ik weet niet of hier nog een aantal berichten tussen zaten (nee toch?) maar ik vind ‘als jij ff rustig doet en een andere toon aanslaat mag jij het me uitleggen’ en er ook vanuit gaan dat zij je te woord wil staan wel vrij superieur klinken
En van ‘mijn vrouw is niet racistisch, iedereen die haar kent weet dit’ en ‘het filmpje stond er al lange tijd op’ (oftewel wat zeiken mensen opeens) ben ik ook niet echt onder de indruk

4 likes

Oh dat is veel langer dan ik dacht! Ben echt verbaasd haha

Wauw… bndestem maakt artikel dat aangeeft dat het adres van nikkie op bekendeburen zo tevinden is.

Maar vermeld daarna zelf nog 4-5 keer de exacte straatnaam.

Lekker hypocriet.

https://www.bndestem.nl/show/kans-is-groot-dat-overvallers-wisten-waar-beautyqueen-nikkie-de-jager-26-woont~a64d91ba/

2 likes

Ad.nl ook. Noemen een keer of 4 de straatnaam, noemen de site bekendeburen en geven nog een soort halve route beschrijving hoe je het kan vinden.

3 likes

Ik vind het ook een relatief dom artikel. Natuurlijk wisten ze dat zij daar woont en dat er wat te halen valt, anders pleeg je niet op klaar lichte dag een overval met wapens.

Mede dankzij achterlijke (sorry) sites als bekendeburen is relatief makkelijk te achterhalen waar BN’ers wonen… inclusief foto’s etc. maar ook zonder die site is het makkelijk om te achterhalen als je een iniminiebeetje je best doet.

1 like

En Linda, vriendin van Nikkie had laatst een foto van hun tuin op insta staan. Ook niet heel handig.

Bij elke nieuwsbericht over Nikkie staan de meest vreselijk comments. Is indd om te huilen. Ik werd er ook zo boos om! Echt gewoon kwaad. Zulke wagelijke reacties en die nieuwspagina’s doen niks (ad.nl hartvanNL etc)

2 likes

Ik ben ze ook gaan lezen, maar what the hell man. Wat is er mis met deze mensen?

2 likes

Ik heb dit gedeeld op socialmedia en krijg reacties met ‘grapje moet kunnen’

Gelijk geblokt.

7 likes