FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dit :raised_hands: wel goede respons verder hoor, maar volgende week gaat hij gewoon weer verder met allerhande foute, seksistische, grappen, fatshaming en weet ik wat :roll_eyes: not buying it

1 like

Waarom ben ik niet verbaasd? Aan de hand van haar stories is nooit te zien waar ze precies woont, maar dat ze er warmpjes bij zit is meer dan duidelijk. Kan me voorstellen dat haar adres toch wel makkelijk te achterhalen is, al dan niet via via. Ik schrik er eigenlijk best wel van, hopelijk is ze oké… :disappointed_relieved::heartbeat:

Jeetje wat heftig zeg voor haar :disappointed_relieved:

Que, Jan?

8 likes

Een gewapende overval, wat afschuwelijk om mee te maken!

ESF denk ik haha

O ja ik dacht FF :sunglasses::face_with_raised_eyebrow:

1 like

Oh damn wat heftig

Hij is de nieuwe TVOH coach dus denk dat daarom mensen aan het googlen zijn geslagen.

1 like

Ik dacht dat dit ging over Bas Smit :weary:

Oh nee wat erg! Lijkt me vreselijk om mee te maken

Wat heftig. Terwijl ze laatst nog zei dat ze zich bevrijd voelt nu de wereld meer weet nu. En nu dit.

Zelfs vanochtend nog in haar stories! :frown:

O, wat afschuwelijk :frowning:
Ik hoop dat ze naar omstandigheden “ok” zijn. Wat een hel om mee te maken.

@grace de vriend van een voormalige vriendin van mij heeft ook het kleine mannen syndroom. Die bewijsdrang is zo irritant, mega vooroordeel maar dat hebben lange mannen gewoon minder voor mijn gevoel.

1 like

Het delen van een straat in dit geval snap ik wel. De politie vraagt of getuigen zich willen melden en vanuit dat punt is het nodig om dan de straat te vermelden. Nu heeft de politie daar natuurlijk niet bij staan wie de bewoners van het huis zijn.

Als de nieuwssites dus zowel behulpzaam willen zijn, nieuws willen brengen en om privacy geven hadden ze beter het adres wel kunnen noemen en Nikkie haar naam niet, maarja dat scoort natuurlijk niet zo goed …

2 likes

Katja heeft een dochter gekregen en heeft haar Coco Loulou genoemd

9 likes

@Coco @Loulou influencers😋

69 likes

Ik vind het zo, zo erg :frowning:

9 likes

:broken_heart:

1 like