Ik heb dat bericht van Bas 3 keer moeten lezen, wat allejezus slecht geschreven. Maar goed, de essentie is duidelijk.
Ik blijf het ongelooflijke balzak vinden, maar hij lijkt hier wel van te willen leren.
Ik heb dat bericht van Bas 3 keer moeten lezen, wat allejezus slecht geschreven. Maar goed, de essentie is duidelijk.
Ik blijf het ongelooflijke balzak vinden, maar hij lijkt hier wel van te willen leren.
wow dit is zo treffend. ik snap nu waarom ik géza weisz zo onuitstaanbaar vind.
Doe mij maar Rolf Sanchez
Als Rolf lacht lijkt het net of je al zijn tanden en kiezen kunt zien.
Hoe vond je Hugo eruit zien van de week? Hij leek erg blond.
Thanks even aangepast!
Het lijkt alsof hij dat insta-filter doet dat je mond steeds groter wordt naarmate je hem verder opent.
Ja de zon (vind hem geen type voor een verfbeurt) had ‘m idd lekker blondie gemaakt! Vond het heel aantrekkelijk iig.
PS Rolf heeft wel echt een mooi gebit.
True
En toch vind ik m wel heet
Ik vond het dus juist wel lijken alsof het geblondeerd was haha
Holy shit
Nee joh, dat is erg
What the fuck. Wat erg
Holy, wel niet zo handig om de straat in dat artikel te zetten… ja is meestal bij nieuwsberichten maar goed.
O wat vreselijk zeg
Oh inderdaad! Denk je dat ik mijn berichtje beter kan verwijderen?
Nee nee jij niet, bedoelde de nieuwssites zelf
Weet niet hoe lang die straat is, Uden lijkt me ook niet zo heel groot. Vandaaaaar.
Hier in de omgeving weet volgens mij bijna iedereen wel dat ze daar woont maar inderdaad dit soort berichten zijn niet slim.
Haar adres was sowieso al heel makkelijk te vinden. Staat een heel artikel. over dat huis online.
Nooo wat erg. Hopelijk zijn ze oké (na omstandigheden uiteraard).