FF Boulevard #4 (Deel 1)

JA er hoort ook een bepaalde manier van lachen bij?? (ipv keffen dus)

3 likes

1.77 zie ik, niet heel raar klein dus ofzo. Het is echt de energy.

10 likes

Het Kleine mannen syndroom noemt een vriendin van mij dit ja. Echt on point hahaha

3 likes

Omg ik ben zo blij dat mensen dit herkennen hahahaha

Hmm ik denk wel kleiner hoor, heb een keer naast hem gestaan (wauw wat een biecht) en hij kwam niet echt boven me uit en ik ben 1.72 ofzo

Zelfde small guy energy heeft JayJay Boske trouwens en ik haal hun stemmen altijd door elkaar

4 likes

Je kunt het ook ownen trouwens hahaha:

4 likes

Ja hij idd! Ik keek laatst toadtrippers van StukTV met hem erin en hij is constant luidruchtig en vervelend zoals alleen kleine mannen dat kunnen zijn.

19 likes

Napoleoncomplex noemen ze dat toch, als kleine mannen overcompenseren door luidruchtig en dominant over te komen

28 likes

Haha wilde net zeggen: Napoleonsyndroom noemen ze dat ja :joy:

3 likes

Ik denk dat Jan ook stiekem wel een egotripper is hoor en helemaal niet zo’n ‘normale man’.
Ik denk ook dat je leven nog meer in het teken zou staan van zijn carrière dan bij Kleine. Lil kleine is nog best vaak weg, dus dat is in ieder geval chill haha. Ik heb het idee dat Jan echt zo’n first lady zoekt die elke dag aan zijn zijde staat. Dit is echt gebaseerd op niks hoor maar dat gevoel heb ik altijd bij hem.

11 likes

Oh god dan is het werk van je man dit:

image

En dan moet je openlijk ‘trots zijn op alles wat hij bereikt heeft’ :pleading_face:

34 likes

Daar zie ik meer agressieve en dominante (gefrustreerde) mannetjes voor me maar dat is niet echt wat ik bedoel, meer overdreven graag leuk gevonden willen worden of super joviaal doen ofzo.

1 like

Ik vind wel dat hij goed reageert in de reacties op de pagina broodjekaasmetsambal. Hoop “influencers” die niet reageren op commentaar of volledig in de verdediging schieten.

5 likes

Bas zelf bedoel je? Wat zegt hij dan? Ik scrolde er even snel doorheen maar zie geen reactie van hem.

Wat @MeLama zegt.
Dit soort dingen bijvoorbeeld:

Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer netjes op diegene reageren, maar eerder gewoon negeren.

Ik wil verder ook niet hun acties goedpraten of zeggen dat het nu helemaal oke is, maar ik vind dat een hoop mensen kunnen leren van het omgaan met feedback.

36 likes

Maar ik snap ook gewoon niet waarom je tegen een kok moet zeggen dat je van hem houdt. Ik ga ook niet in een pannenkoekenrestaurant de liefde aan de kok verklaren. Het is gewoon ongemakkelijk en al helemaal als je iemand over zijn eigen taal gaat les gaat geven. Wtf.
Misschien doen alleen rijke mensen dit. I dunno.

5 likes

:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

It’s not that deep

11 likes

Ik vind dit best netjes ja, zeker goede stappen in de juiste richting. Jouw foto staat overigens nog wel op je screenshot!

4 likes

Wow ik vind dit wel echt een goeie reactie van Bas. Het komt iig oprecht over en alsof hij herhaling wil voorkomen.
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft dat zulke ook racistisch zijn en weet zeker (want eigen ervaring) dat de gemiddelde Nederlander niet zo open staat voor dialoog en leren waarom dat racistisch is en hoe ze dat kunnen voorkomen.
En tevens dat reacties zoals daarboven, hoewel begrijpelijk, niet echt constructief helpen.

13 likes