FF Boulevard #4 (Deel 1)

Das waar! Maar denk dat je als vrouw van Lil Kleine makkelijker een ~influencer~ kan worden

Ok, jullie hebben me overtuigd. Ik verander m’n stem van Jan naar Lil. Jorik als je dit leest: dm me voor m’n 06 ja. Sorry Jan.

43 likes

Ik heb dus via mensen die zich een beetje in dezelfde kring begeven gehoord (mag je zelf bepalen of je het gelooft :stuck_out_tongue: ) dat hij losse handjes heeft en t daarom nog wel eens fout loopt met Jaimie en soms alle foto’s ineens weg zijn en ze elkaar ineens niet meer volgen.

3 likes

Je weet dat losse handjes hebben betekent dat iemand fysiek iemand pijn doet hĂš? Of bedoel je dat hij aan andere vrouwen zit?

1 like

Ja dat kan hij toch ook doen?

Ja dat zeg ik ook niet, maar ik vroeg me af of @Mr.Napkinhead nu bedoelt dat hij Jaimie slaat/mishandelt of dat hij aan andere vrouwen zit, aangezien de uitdrukking losse handjes hebben nogal eens verkeerd gebruikt wordt.

Ik bedoel slaan idd!

1 like

Naast het feit dat ik compleet afknap op zijn ~persoonlijkheid~ (wat dat dan ook moet voorstellen) vind ik Lil Kleine echt een van de meest onaantrekkelijke bn’ers ooit. Ik zou echt nog voor geen miljoen ook maar in zijn buurt willen zijn en ik judge iedereen die hem ook maar een piepklein beetje interessant vindt. Ben echt verbijsterd dat ook maar 1 iemand op hem gestemd heeft.
Oh en bovendien ben ik ook heel saai een zou ik daarom best goed bij Jan passen.

Edit: wow lees t terug en lekker overdreven weer Bubbless haha, t zit diep blijkbaar :joy:

33 likes

Voor een keertje zeg ik geen nee, als ie zn mond maar houdt.

12 likes

Nicolette heeft trouwens ook een reactie in der stories gepost 
 :expressionless:

1 like

Wat een dom wicht zeg.
‘Niet normaal’

2 likes

Wat was het verhaal?

1 like

Ja, ik zie het. Jammer dat die Aziatische man zich hier toch voor laat lenen vind ik.

Heel naar toontje in haar eerdere stories en jammer dat ze er niks van heeft geleerd met haar ‘gezeik’. En omdat hij haar niet eerder verbeterde is het ook nog eens zijn schuld?

4 likes

De stories zijn nog steeds te zien.

Oké ik zie ze niet meer. 1 story met de chefkok die later is opgenomen denk ik.

1 like

Ok. Dan kun je alles ook terug zien op de insta van broodjekaasmetsambal.

1 like

Ja lekker stoer doen op je stories (insert spongebob) en het afdoen als gezeik. Overduidelijk dat ze er niets van heeft geleerd Maar goed ze is dan ook met opperkwal Bas Smit, dus dat zegt denk ik genoeg over haar capability als mens

5 likes

Top, eindelijk gezien en omg ik ben flabbergasted! Geen woorden voor. Hoe kan je denken dat dit acceptabel is?

1 like

Ja toch maar Lil dan, hoewel ik wel heel erg vind dat hij van die short guy energy heeft. Komt mss ook door zijn naam :joy: en ik geloof ook dat hij gewoon niet zo heel lang is. Op zich vind ik lengte niet super belangrijk bij een man maar sommige gasten stralen zo heel erg uit dat ze klein zijn? Beetje overcompensatie ofzo denk ik? Dan zijn ze net wat luidruchtiger en aanweziger steeds en dan denk ik wees eens stil en ga spelen, smurf. Net zoals dat sommige mannen ongeacht hun penisgrootte Big Dick Energy kunnen hebben kunnen sommige mannen van gemiddelde lengte helaas ook Short Guy Energy hebben.

51 likes

Dit is echt on point, net als een chihuahua!!

33 likes