FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ughh wat vreselijk dit zeg. Dat verongelijkte toontje waarmee ze het zegt ook :face_vomiting:

14 likes

Ik zag dat filmpje en ik kreeg er gewoon een naar gevoel van. Ja HALLO hoorde je niet wat ik zei?!?!?!

Wat wil je nou? Staande ovatie?

18 likes

hOoR jE niEt WAt iK zEg

12 likes

Dit is echt te cringy om naar te kijken ielhlflglggg

“Je spreekt toch Chinees” is ook nogal racistisch tenzij ze het daar van te voren over gehad hebben ofzo

8 likes

Chinees is geen taal, maar dat weet ze vast niet.

13 likes

wow ik had deze dit filmpje gezien

en daarin komt ze wel gek maar niet gevaarlijk over, maar in dit interview is ze echt vrij bedreigend.

1 like

Of ik even aan jullie wilde doorgeven dat mijn oma de Privé koopt voor de puzzels en absoluut niet voor de roddels.

106 likes

Zei mijn vader ook over de playboy, alleen voor de interviews

56 likes

Wat een enge vrouw. Haar mimiek, intonatie. Gedver. Zo gek als een deur

2 likes

Wanneer je dacht dat 2020 niet erger kon worden.

66 likes

Die vissen op de achtergrond :joy:

Beter Jan dan kleine.

24 likes

Wat is dit voor een doodenge grimas?

25 likes

Leuk!!

3 likes

Hij heeft zeker dezelfde tandarts als de familie Roelvink

6 likes

Geloof dat de algemene consensus wel is dat het niet echt erger kan dan Kleine :joy:

10 likes

Zo ziet het er wel uit ja. Vind het vooral zo bijzonder dat ze het dan ook constant heel graag willen laten zien.
“Lach even voor de foto”
Ok!:

41 likes

Ze praat ook echt als een vreselijk verwend nest ofzo :woozy_face: kan er niet goed tegen dat toontje :persevere:

6 likes

Jan Smit is misschien betrouwbaarder en beter voor je, maar met Lil Kleine zou ik denk ik een heel toxisch doch avontuurlijk huwelijk hebben, na 2 jaar scheiden en misschien hou ik er nog wat knaken aan over.

58 likes
8 likes

Denk dat het vermogen van Jan nog wel wat hoger ligt hoor.
Maar ik vind Jan ook wel een prima vent 🤷

4 likes