Het is Maria Tailor van modemeisjessss met een missie (van Josh V)! En ze heeft een modelabel.
ooh excuseer ik herken haar niet haha, maar zij is dus een 2e carriĂšre gestart in de scripted reality
Hahaha ik ging ook even kijken maar idd Maria Taylor en die andere vrouw is Mounira Mansour, speelde ooit in Spangas volgens mij.
"Lange Frans wil dat we allemaal ziek worden van #corona en dan slaat hij toe", zegt @mvanroosmalen op @nporadio1. "Diemen moet de hoofdstad worden, hij wil daar buitenlandse pedofielennetwerken huisvesten in woonzorgcomplexen, dus daarom moeten alle bejaarden dood." pic.twitter.com/ATSF05olmv
â De Nieuws BV (@denieuwsbv) August 6, 2020
Genieten. Het duurt 4 minuten maar heb het al een aantal keer gekeken en hardop gegniffeld
Hahaha, fantastisch
âen dan gaan ze samen boeken schrijven en kutmuziek makenâ
I love Marcel
Hahahahahahaha hier hou ik van
RTL Nieuws: AndrĂ©: âAls Kleine mijn zoon was, sloeg ik tanden uit zân bekâ.
Leuke opmerking voor iemand met een zoon
Iets met een pot en een ketel. Van mij mag Dreetje ook wel wat meer zaken privé houden
Ik ben geloof ik nog het meest verbaasd dat ze Trump of all people om hulp vragen om ons van de corrupte top te ontdoen.
Jemig, ik zit dus die vrouw even op te zoeken met wie Lange Frans dat gesprek heeft en ik kwam bij een interview met haar. Hier de korte versie:
https://player.vimeo.com/video/408794580
En voor wie het nog aan kan, hier de lange versie:
https://player.vimeo.com/video/408297721
Wat een extreem nare vrouw om naar de te kijken. Hoezo voelt zij zich door alles zo aangevallen?
Wtf did I just watch?! Wat vreselijk dit
Ik heb van mijn oma een stapeltje partyâs en privĂ©s gekregen en daar staan me toch een juicy dingen in. Waaronder een interview met Dre en Rox, waarin de interviewer vraagt of Dre homo is omdat hij zwarte nagellak draagt (oehhh) en Dre zegt dat dat niet zo is âEn zelfs Gerard Joling dat kan beamen!!â Maar goed Dre en Rox zijn dus verzoend nu. Dre klapt best wel uit de school over zijn vader. Dat is wel heel heftig.
Ik weet niet of dit oud nieuws is want er zitten ook bladen bij tot november 2019 (waarin mijn sterrenbeeld in de horoscoop wordt aangeraden een zonnebankje te nemen).
No shame.Ik lees ze ook altijd als ik in de snackbar ben (yay voor de leesmap).
Echt zoân âik heb gelijk en jij bent domâ houding
Dit interview klinkt meer alsof het uit 1919 komt
Hier ben ik ook benieuwd naar!!
Wow ze lijkt er echt precies op ook
Ja al die bladen zijn echt anti-woke.
@Wonderland @Gelatelli
Nou geen details (gelukkig denk ik) maar als je boeken over hem leest of die film over hem kijkt weet je natuurlijk dat hij een flinke alcoholverslaving had en hoe dat zijn weerslag had op zijn vrouw. (Die is ook opgenomen geweest na alles.) Je leest alleen nooit echt wat over hoe dat voor de kinderen was terwijl je dat natuurlijk wel kan raden. Ik vind dat het in eerdere informatiebronnen altijd nogal geromantiseerd werd. Zo van âJa hij was wel dronken en gewelddadig maar ja dat hoort erbij hĂš.â In dit interview was DrĂ© wel heel open. Blijkbaar was DrĂ© nog 1x in hun huis in Vinkeveen geweest en moest hij toen overgeven van de herinneringen die dat losmaakte en hij impliceerde dat zijn vader niet alleen gewelddadig was tegen zijn moeder maar ook tegen hem.
Ik vind het fenomeen AndrĂ© Hazes altijd wel interessant. Vooral dat iemand zoân hoge status als volksheld kan bereiken terwijl algemeen bekend was hoe hij zijn gezin behandelde. Ik denk dat dat ook grotendeels komt doordat zij altijd publiekelijk achter hem stonden.
HolyâŠwat een draak.