Omg bedankt voor het delen. Ik wil dit al zo lang terugkijken
Ja ik heb net geluisterd, vanaf 3:20 gaat het erover.
Blijkbaar blokkeert hij op twitter iedereen die er wat over zegt. De befaamde methode, geen excuses, maar gewoon elke vorm van kritiek blokkeren.
Oh leuk, zo’n foute serie was dat!
Wel hele kleine maatstaafjes
gadverdamme, een kind lekker noemen… wanneer wordt hij eindelijk gecanceld
Niet, want hij is zooooooo lekker en dan mag het
Ik heb hier zo hard om gelachen geweldig
Are you famous in the neighbourhood?
Haha ja die dingen die af en toe worden gezegd joh…
Ook echt dingen waarvan ik hoop dat het nu niet meer uitgezonden zou worden. ‘Een homo is helemaal in, iedereen heeft er eentje.’ of ‘Zij is echt de slet van het Gooi, ik denk niet dat we vriendinnen gaan worden.’
Haha ik ben gister begonnen met kijken en ben al bij aflv 6. De eerste afleveringen van seizoen 1 en 2 zijn trouwens omgedraaid, ik dacht al huh.
Ja alleen domme rechtse media vinden dingen seksistisch idd
Dat van Alexia is walgelijk en ongepast, maar ook de manier waarop hij over volwassen vrouwen praat is echt vreselijk. Vorige week was Eva V.laardingerbroek het ‘snoepje van de week’ en zij werkt gewoon bij de universiteit, maar werd afgeschilderd als iemand die ‘de mening van haar vriendje volgt’, ze noemden haar ‘eva braun’ etc. Het is echt tijd om die vent te cancellen.
Ik ben het ook niet eens met wat zij allemaal verkondigd, maar ik vind het echt zo buitengewoon laag om haar op die manier af te schilderen.
edit: Ik ben eigenlijk echt zo fucking kwaad hierover, is toch niet te geloven dat anno 2020 vrouwen nog zo worden afgeschilderd en dat hij dan volgende week gewoon weer lachend op1 zit te presenteren
Het valt me ook wel op dat Jaap wel heel graag met Sander meepraat/jaknikt, want Sander is de grote opiniemaker en alles wat hij zegt is zo lekker tegendraads. Ook al is het je vriend, als je het er niet mee eens bent of er wordt iets gezegd wat ongepast is dan kan je daar toch wel op ingaan in plaats van het een beetje dom weglachen? Nu lijkt het alsof Jaap ook gewoon achter zulke opmerkingen staat. En ik snap dat dit ook een beetje de dynamiek is tussen hun en rondom de hele podcast, maar bied dan gewoon niet je excuses aan als ze toch niet oprecht zijn.
Ja van die oerdomme teksten komen er zat voorbij, voor zover ik me het kan herinneren. Heb het destijds op televisie gekeken, maar sindsdien nooit teruggezien. De famous in de neighbourhood is me het meest bijgebleven, als specifieke uitspraak dan. Het meest is bijgebleven de algehele façade van het programma, bepaalde huizen die in beeld gehaald worden alsof het een huis is waar iemand van hun in woont, maar wat helemaal niet klopt, dat soort dingen. Maar goed, zo zal dat in ieder ‘reality’ programma wel zijn ga ik van uit!
Heb/had je nog een favo? Of iemand die je het allerergst vindt? Ben wel benieuwd hahaha
Ik heb nog even geluisterd en die jaap zegt ‘ja dat is wel een euh snoepje van de week.’
Nu ik het als ‘volwassene’ terugzie is het zo overduidelijk dat het programma hun rijker afschildert dan zij zijn haha. Je kan nu exact zien wie wel rijk is van huis uit en wie gewoon welvarend is.
Mijn fave is denk ik Bo. Die vind ik ondanks dat ze allemaal natuurlijk vrij verwend worden, niet per se heel verwend in gedrag. En ik vind haar vaak grappig. Hoe ze dan bijv. zegt: ‘De jongens waarmee we zijn hebben een hele lage handicap, die kunnen dus ontzettend goed golfen, hihi.’ alsof dat het meest aantrekkelijke ooit is. Zij heeft ook echt een goed kakaccent.
De vervelendste vind ik denk ik Stefanie maar die was in de serie ook nog maar 17 dus dat is misschien zielig.
Stefanie is toch degene die ging trouwen in het tweede seizoen die was toch geen 17 haha?
Nee ik zat ook te denken, zij was toch de leeftijd van bo en pauline?