Je hebt gelijk, ze zegt inderdaad juist niet in het fysieke gedeelte.
Sophie Turner en Joe Jonas zijn ouders geworden van een dochter!
Hahahaha dat is echt fucking grappig
Ik kijk nu echte gooische meisjes. Hoe heb ik nooit gezien dat dit zo scripted is? Haha, echt wal-ge-lijk.
Waaaar kijk je dit
Videoland!
Helemaaaal top! Ben nu nog de mannen tester aan het kijken, maar dan weet ik al wat volgt.
Same. Genieten hoor, het is zo nep en stuntelig.
Omggg ik geloofde dit altijd
Vooral dat tweede seizoen is erg haha
Sander Schimmelpennink ligt onder vuur omdat hij over onze prinsesjes heeft gezegd dat Alexia het lekkerst is.
Echt totaal ongepast en smerig om te zeggen over kinderen.
Hij zou alleen al vanwege z’n arrogante rotkop onder vuur moeten liggen. Ik vind dit soort uitspraken echt typerend voor dit soort ballen.
Zal door zijn fans wel afgedaan worden met “je mag tegenwoordig niks meer zeggen he!!!”
Trouwens pik je dat over je dochter!!??
Ugh ja dat is wel typisch zo’n gast die dat ~grappend~ zegt en dan als mensen er wat van zeggen reageert op zo’n manier van ‘ja maar is toch objectief zo, ik zeg gewoon wat iedereen wel denkt, niks geks aan’. Doet me eraan denken dat een oudere kennis een tijdje terug een meisje van 15 beschreef als ‘dat rondborstige meisje’ en echt niet begreep waarom ik dat ongepast vond want ja was toch zo.
Walgelijk, vooral dat ze zelf niet eens doorhebben hoe ongepast het is.
Ja en de rest is overdreven preuts. Waarom snappen mannen niet dat de wereld niet georganiseerd wordt naar de maatstaven van hun erectie?
Hier kun je het lezen: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5174472/sander-schimmelpenninck-onder-vuur-na-uitspraak-over-alexia
Op twitter wordt hij al aardig afgemaakt.