Zo kwalijk dat dit zomaar kan. Dankzij haar zus heeft ze een groot bereik en er zullen altijd mensen zijn die dit klakkeloos over gaan nemen zonder er eerst iets over te lezen.
Ja verder prima door de saladedressing hoorđ
Even over de echte Boulevard: Justine (een of andere royalty deskundige) over prins Harry: âEcht een gedroomde prins die verliefd wordt op een Amerikaanse actrice met een kleurtjeâ
WTF
Zijn we terug in de jaren â60? Een kleurtje???
Ja en zitten is het nieuwe roken en dikke mensen bewegen natuurlijk niet dus krijgen zij Corona zie je wel!!
Zo kwalijk dat zoân Doutzen pretendeert dat we gewoon gezond moeten wten en daarmee dit wel oplossen. En dan met die domme hond en dare to be different stories
Ik voel me altijd zo oud en ongemakkelijk bij dit soort ânieuwsâ: AndrĂ© en Roxeanne volgen elkaar weer op Instagram.
âWat is het ook voor onzinâ heel rake woorden AndrĂ©
Hoe is de relatie met jou broer of zus? We hebben een heel sterke band, we volgen elkaar op instagram.
Shit mijn broer volgt me niet⊠Ga maar eens familietherapie voorstellen.
Shit mijn broer haat socialmedia en heeft dus helemaal niks.
Gelukkig hebben we al een slechte band zonder socialmedia.
Ik snap niet dat dit ĂŒberhaupt interessant genoeg is om nieuws te zijn? Die hele Andre Hazes sowieso afschuwelijk.
Er is ook elke dag/week wel weer iets wat niet boeiend nieuws is. Gaat het niet over Monique en/of Bridget dan wel weer over zijn zus. Mediageile lul vind ik het
Ik zie dat op de Daily Mail ook, hele nieuwsberichten over welke celebrity wie nou weer heeft ontvolgd/is begonnen te volgen. Wat een baan, roddeljournalist
Gaan al best lang verhalen rond dat ze allebei vreemd zijn gegaan.
Ik heb Rachel gezien bij Jeroen van der Boom zijn show en dacht aan het begin, lekker de show kijken en mij heerlijk aan Rachel ergeren. Maar toen ik haar interview zag dacht ik wat een leuke vrouw. Roxeanne vind ik altijd heel leuk en volwassen overkomen
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor maar ik zat net dat interview met Sanne Wevers over de beschuldigingen van haar vader te kijken op de NOS en ik snap echt totaal niet waarom ze dachten dat dit de beste vorm van damage control zou zijn?? Kind staat te trillen en te huilen voor die camera.
En daarnaast, los van waar de waarheid ligt zou ik me persoonlijk ook weerhouden van dat moddergooien heen en weer⊠Ze noemt de naam van degene die de beschuldigingen heeft gedaan meerdere keren, hou dat gewoon in het midden in plaats van haar te gaan beschuldigen dat ze liegt en pleit voor goed onderzoek.
Ik snap je laatste stukje niet helemaal.
Joy deed haar uitlatingen tijdens studio sport en Sanne Wevers reageert daarop. De beschuldigingen gaan ook over haar vader. Wat ik wel opvallend vond is dat ze aangaf niet psychisch mishandel te zijn. En juist omdat ze dat zo nadrukkelijk zei vroeg ik me af of het dan wel fysiek geweest was. Dat ze dit interview beter niet had kunnen doen ben ik helemaal met je eens.
Ja klopt maar ik vind het zo onprofessioneel overkomen: âja Joy zei dit maaaar blablaâ. Ze had het beter bij haar eigen ervaring kunnen houden.
Maarja snap ook wel dat het lastig is als het om je eigen vader gaat
Ah zo. Ik had vooral heel erg met haar te doen. Bibberende stem en dan over je eigen vader. Iemand had moeten zeggen dat ze dit interview niet moest doen.
Volgens mij bedoelde ze daar alleen maar mee dat ze zelf dat nooit heeft meegemaakt niet dat het niet waar is.
Misschien past dit onderwerp trouwens beter in het nieuws topic, daar werd er gister oook al iets over gedeeld.