As if!
Er gaan wel al jaren geruchten rond dat ze bi is en relaties heeft gehad met vrouwen (Diana Agron, bijvoorbeeld). Er is ook veel bewijs dat sommige van haar publieke relaties nep waren (Harry Styles en Calvin Harris). Ik zou er niet van opkijken als ze bi is.
nee net als met karlie kloss toch?
Marco Borsato lijkt ook van de aardbodem verdwenen he!
“Bewijs” denk ik dan of niet haha, kan me niet voorstellen wat echt bewijs zou zijn in dit geval
Haha ja harde feiten liggen er niet op tafel. Maar het gaat dan om dingen zoals tourschema’s naast elkaar leggen en zien dat ze Harry Styles maximaal 5 dagen heeft kunnen zien tijdens hun relatie (5 dagen die allemaal door de paparazzi zijn vastgelegd). Of Calvin Harris die het over zijn “beard” heeft die hij kwijt is geraakt. En dat zij en Calvin in aparte vliegtuigen van naar een strand zijn gevlogen, daar een hele “paparazzi” fotoshoot hebben gehouden met meerdere kledingwissels en binnen 24 uur weer apart weggingen. Dat is allemaal na te trekken als je vluchtinformatie opzoekt. En nog tientallen andere “bewijzen”.
Dit hoorde ik overigens in een podcast. Ben niet een diehard Swiftie die hele complottheorieën zit uit te werken in haar kelder.
en wij met zn allen maar denken dat 2020 tot nu toe niks goeds heeft gebracht.
De relatie met Tom Hiddleston zou ook nep zijn (heel publiekelijk/constant pap walks), heeft wel dit hoogtepuntje gebracht:
.Heeft Serena nou toch de eer dat over haar gezongen wordt
Be There in Five! Al staan de afleveringen over dit onderwerp volgens mij alleen op Patreon, dus daar moet je voor betalen om bij te kunnen.
Ik was een keer bij een theatervoorstelling van hem op West End en dat theater zat echt vol met kwijlende Taylor Swift fans die tijdens het applaus allemaal naar buiten stormden voor de meet en greet met hem wist tot dat moment niet eens wie hij was. Toneelstuk was ook niet super boeiend maar hij was op zich wel goed
De Tom Hiddleston sex-appeal is daar wel een beetje van naar beneden gegaan. Vooral omdat het echt zo nep leek. Ik las ook ergens dat ie een mogelijk nieuwe James Bond was maar dat hij door die hele “relatie” niet meer in aanmerking kwam.
Hahaha nee wat gênant, je wil toch niet dat je eigen vriend met zo’n hemd gaat lopen met je initialen . Wat afgezaagd.
Heerlijk die
Een beetje? Dat is nog zacht uitgedrukt
Wat laat ze zichzelf kennen zeg
Ben benieuwd wat die Sunnery hier van vindt, vind hem in talkshows altijd heel nuchter en down to earth overkomen, maar misschien vergis ik me. Denk dat dit rare gedrag Doutzen nog wel eens duur kan komen te staan, weet niet of merken hier zin in hebben. Al zal ze wel niet meer hoeven te werken voor haar geld.
Zou zo iemand aan de ene kant zo graag tegenover een expert zetten, aan de andere kant weet je al dat dit een ontzettend teleurstellend gesprek zal worden, want met dit soort mensen valt niet te praten.
Mijn hemel wat een ongelooflijk domme doos