FF Boulevard #4 (Deel 1)

Die man blijft ook maar benoemen dat we in een rechtstaat leven :sweat_smile:

nogmaals heb geen idee hoe jeugdzorg werkt maar ik weet niet of een paar goede rapporten opwegen tegen de dingen die ze heeft gedaan of haar zijn overkomen.

Ze heeft inmiddels de tekst van jeugdzorg online gezet.

1 like

Jeetje. Wanneer neemt iemand haar nou eens voor zichzelf in bescherming?

2 likes

ik had een vriendin getagged onder doutzens Kritische InstaPost gister over Vragen Die Niemand Durft te Stellen

iemand had gecomment: do you have the answers now? are you gonna share them?
en ik had er onder gezet met @vriendinvanme nee natuurlijk niet, haha kut dit etc etc

en mn comment is verwijderd???
het was niet eens een hele harde bash-comment maar meer een kijk dit dan berichtje
zo gek

1 like

Ah okay!

Ja, ik vind ook niks mis met het verslag en haal er uit dat Michael het wel eens is met de huidige situatie of er begrip voor heeft.

Is gewoon niet handig om dit allemaal online te gooien in de kwade bui.

Drie dagen geleden postte ze nog dat ze zo blij was met Michael en z’n nieuwe vriendin en de omgang met de kinderen.

2 likes

:see_no_evil: typisch zeg. Stel vragen! Tenzij deze vragen Doutzen zelf in twijfel trekken natuurlijk. Ze is natuurlijk wel echt een expert met die uuuren googlewerk en weet meer dan mensen die viroloog zijn en hier jaren voor hebben gestudeerd.

3 likes

Het hoeft niet zo te zijn dat het nieuwe kindje automatisch direct onder toezicht komt omdat de oudere kindjes onder toezicht staan.

Ik ben betrokken bij een gezin waar de oudste 2 kinderen uit huis geplaatst zijn, de 2 volgende kindjes onder toezicht staan maar nog wel bij moeder wonen en kindje 5 wat net geboren is woont bij moeder maar staat niet onder toezicht.

2 likes

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat die OTS er ook voor de baby zou komen.
Het scheelt in dit gezin denk ik ook wel dat er al een voogd betrokken is plus dat zij al veel hulpverlening krijgen (vanuit mij in dit geval) waardoor er veel zicht is op hoe het gaat met de baby en mochten er zorgen zijn dan kan die onder toezicht stelling er alsnog komen

3 likes

Dit wordt steeds gezegd door verschillende mensen. Maar hoe zie je dat in de praktijk voor je? Zelfs mensen die in een psychose zitten kunnen niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden tenzij ze dat zelf willen of een gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn. Hoe wil je dat bij Barbie doen dan?

1 like

Zeikschrift plaatst ook iets over Doutzens post:

Ik heb het niet zo zeer over haar psychische problemen, maar dat ze zit niet op social media zou moeten knallen. Dus niet dat verslag op instagram posten, niet een ellenlange video maken over Jeugdzorg. Daar heeft ze namelijk alleen zichzelf uiteindelijk mee.

Ja mee eens. Maar ‘iemand moet haar tegen zichzelf in bescherming nemen’. Tja, hoe werkt dat dan. Ze is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes maakt, hoe slecht ook. Daar kan niemand iets aan doen tot ze het zelf inziet lijkt me. Ze kunnen moeilijk haar telefoon afpakken.

2 likes

Snap ik, maar ik krijg het idee dat ze niet helemaal begrijpt hoe het werkt met Jeugdzorg en dat ze op deze manier haar zaak verergert. Mocht ze dit wel weten en alsnog besluiten om dit te doen, heb ik niks gezegd.

Er lijkt ook vergeten te worden dat voor een uhp of ots er altijd eerst nog een rechter naar kijkt, dus het is nogal makkelijk om jeugdzorg de schuld te geven. Als jeugdzorg een verzoek indient wat niet terecht is, wijst een rechter het echt niet toe.

4 likes

Ik denk dat ze alles heeft weggehaald op advies van een advocaat en jeugdzorg heeft dit 100% gezien, direct op via screenshots

1 like

Ik vind het echt bizar en schrijnend dat rtl en wij kijkers haar zoveel jaar voor een camera hebben gezet en dat er niemand was die dacht “laten we dit gewoon niet meer doen”.
Na twee seizoenen oh oh cherso had t gewoon klaar moeten zijn (alhoewel degene die haar casting heeft goedgekeurd
).

Ik vind het heel erg sneu en voel me schuldig dat ik er aan heb meegewerkt door die programma’s te kijken. In de echte wereld zijn er alleen maar verliezers, behalve rtl en die manager van haar.

19 likes

Ik erger me altijd kapot aan die ‘just asking questions’ vergezochte en niet onderbouwde uitspraken.

Nare tactiek, maar JAQing of vind ik dan wel weer een grappige benaming ervoor: https://rationalwiki.org/wiki/Just_asking_questions

1 like

Ik ging even kijken waarom dat zo was haha maar:. 'De afgelopen anderhalf jaar zijn de kinderen eerst naar Spanje gebracht waar ze gingen wonen. Maar toen Angelina daar niet kon wennen ging ze terug naar Nederland. Inmiddels woont zij bij haar oma, de moeder van Michael. ’

Volgens mij woont Michael nu wel weer in Nederland maar ik denk dat ze haar niet weer naar een nieuw huis wilde brengen omdat ze al zoveel heeft meegemaakt. In dat rapport van jeugdzorg wat was geplaatst stond ook dat het belangrijk was dat ze bij haar oma bleef wonen.

2 likes

Kennelijk komt Taylor Swift op haar nieuwe album uit de kast als biseksueel:

1 like

In deze Instagrampost zegt ze dat het album vooral fictie/verhalen zijn, dus als het uit de songtekst is opgemaakt denk ik niet dat ze per se zelf uit de kast komt.

2 likes