Altijd kippenvel van de eerste noten van Jesus Walks.
Me too mijn all time favorite Kanye nummer ever. Luister deze nog vaak in de auto hahah heerlijk.
Maar dit is ze puur door hem. Kim was voor Kanye bekend, maar ook een trendvolger ipv een trendsetter. Ze had geen eigen stijl en zou uiteindelijk echt niet zo groot zijn geworden denk ik. Na haar relatie met Kanye is iedereen haar stijl gaan overnemen en die looks komen uiteindelijk allemaal van Kanye vandaan.
Maar niemand heeft gezegd dat Kanyeâs muziek niet goed is. Zijn muziek is over het algemeen gewoon goed. Of het je smaak is, is iets anders. Ik geloof wel dat Kim zonder Kanye nog een soort van populair was geweest, maar idd niet zo groot zoals nu. Misschien was ze dan weer kledingkasten aan het opruimen.
Father stretch my hands
Ohh echt hé. Ik was er toen ook bij in Antwerpen en zou die avond heel graag nog eens over willen doen. Vond het echt een van de beste shows die ik ooit gezien heb
Zeker toen met In Paris dat Jay-z zei: I donât think Antwerp is ready for this! AGAIN!!!
Vlgs mij is het al weg, ik zie het iig niet meer.
Nee, niet erg handig dit.
Ow ik keek op haar instastories, excuus!
Please exit this conversation
De dame van jeugdzorg heeft haar gekwetst omdat ze heeft gezegd dat haar kinderen nooit meer bij haar komen te wonen.
Die nieuwe vriend heeft ook met die vrouw gesproken en daarop heeft ze gezegd dat het kindje wat zij ( hij en samantha) samen krijgen ook onder jeugdzorg gaat vallen.
En daarna riepen ze op om gelijke verhalen te delen.
Toen ben ik gestopt
Omg ik kan dit ook niet kijken maar oh, zoân domme actie wel echt ai ai
Die comments ook
Ook niet meer mainstream nummers zoals Golddigger, All of the Lights of Stronger?
Oh oh ook gewoon met naam en toenaam noemen⊠het zijn idd echt geen slechte mensen maar dit zo doen is echt niet slim. Vraag me ook direct af of zij het wel allemaal goed begrepen/geïnterpreteerd hebben.
Oh dat ik geloof ik meteen hoor heb geen idee hoe jeugdzorg werkt.
Het is sneu voor der maar denk niet dat jeugdzorg ooit een betere samantha gaat zien. Er is altijd wel iets gaande en of ze dat nou zelf doet of haar overkomt weet ik niet.
Ik heb best een stuk gezien. Die vrouw van jeugdzorg heeft idd gezegd dat de kinderen nooit bij haar mogen komen wonen (op best een vervelende toon volgens Samantha en Gerrit). Ze mag haar kindjes maar twee uurtjes per week zien. Ze heeft de afgelopen tijd alleen maar goede rapporten gehad. Ze hadden dus maandag een gesprek waar ze het over haar rapporten zouden hebben, maar vervolgens ging het alleen maar over Samantha haar verleden en dat ze volgens de vrouw van jeugdzorg veel vriendjes heeft gehad.
Ik vond die Gerrit niet perse intimiderend ofzo, hij nam het gewoon voor zijn vrouw op.
Volgens mij heb ik het al een paar keer eerder aangeraden op het forum toen het over Kanye ging, maar als je het nog niet hebt gedaan: ga de podcast dissect luisteren en dan het seizoen over Kanye! Daar wordt het album mbdtf geanalyseerd en het geeft dat album echt nog zo veel meer dimensie (ja dat kan echt). Echt geweldig!