FF Boulevard #4 (Deel 1)

Heeft Doutzen uren in de bieb gezeten om dit te researchen? Of heeft ze even een rondje Google gedaan in dr luxe villa terwijl de nanny de kinderen macrobiotische zen macaroni voerde.
Ze trekt nu dr eigen verbanden aan de hand van de uitkomsten van haar (super intensieve) onderzoek. En wat wil ze ermee bereiken dat ze dit deelt, het brengt niks op behalve twijfel zaaien bij mensen die daar toch al gevoelig voor zijn, aangezien er niks concreets in staat.

13 likes

Uuuuuuuren he. Uren!!!

1 like

Demi Lovato is ten huwelijk gevraagd, vind haar post en stories erover zo lief :heart:

22 likes

Ik erger me ook aan de inhoud toen ik die Telegraaflink opende.

Makkelijk gezegd dat we niet moeten volgen en moeten twijfelen, maar als je voltijds moet werken om rond te komen en voor een gezin moet zorgen blijft er weinig tijd over om je eigen research te doen en lekker tegendraads alles zelf te gaan bepalen.

Ik vind hier dat er een taak bij de overheid ligt om een duidelijk beleid vorm te geven en te communiceren en aan de wetenschap om hun resultaten op een begrijpelijke en praktische manier uit te leggen. Dat mensen wetenschap ‘ook maar een mening’ noemen (rens kroes) vind ik echt zo pijnlijk maar vooral zo dom. Dan mag je echt wel kijken naar hoe je bent opgegroeid en hoe je naar de wereld kijkt voordat je dat op je volgers loslaat.

Maar de overheid en de wetenschap (dokters!!) willen ons allemaal ziek maken zodat de farmaceutische industrie meer medicijnen verkoopt!!!

9 likes

ja klopt echt!!1!111!! ze zeggen het niet maar het is echt die 5G hier in de straat die me ziek maakt want toen die er niet was was er geen corona maar ze willen ons dom houden zodat we belasting betalen kijk naar de boeren die mogen ook niks meer tegenwoordig

19 likes

Doutzen kreeg toen ook kritiek op haar corona post waarin ze zei dankbaar te zijn voor corona want kijk eens hoeveel we de natuur etc etc nu meer gaan waarderen (ik denk dat dat voor de meeste mensen maximaal twee maanden geduurd heeft maar ok). Misschien moet ze gewoon haar mond houden met dit soort gezweef.

24 likes

Kim is geen miljardair.

Kanye was al vrienden met heel veel mensen in de mode industrie, waarom denk je dat Anna Wintour kwam kijken naar zijn modeshow? Voor Kanye was Kim geband van het MET gala (door Anna) en na Kanye kreeg ze de cover van vogue.

Misschien vindt jij hem niks, maar hij is zoveel meer gerespecteerd dan Kim en overal behalve op Instagram veel bekender dan zij. Haar hele bubbel is online en dat staat veel meer op losse schroeven dan Kanye’s succes.

39 likes

ja Doutzen komt op mij nooit zo heel intelligent over. Helaas geen homo universalis.

6 likes

Ik wil een wet die het verbiedt om googelen en Youtube videos kijken ‘research’ te noemen.

32 likes

Ik denk dat iedereen vooral moet zweven hoe hij/zij dat wil maar bij DK klinkt het alsof ze het wiel uitvindt terwijl de meeste 15-jarigen al inzien dat macht en invloed vaak ongelijk verdeeld zijn en dat er altijd meerdere belangen zijn in zaken waardoor sec goed en fout niet bestaat. Als je zoiets dan online zet heb je blijkbaar niet door dat anderen al een stapje verder zijn in dat opzicht.

8 likes

Ik kan niet stannen, niet meer. Al die slavery was a choice/harriet Tubman heeft niemand bevrijd/trump meetings, yikes.

Maar Kanye is wel een eigen level Talent. Ik kan het echt niet aanzien dat iemand dat ontkent en fucking Kim Kardashian meer creds geeft dan hem. Zij heeft geen fuck gecreĂ«erd, haar hele bestaan is selfies en social media, Kanye heeft zoveel fucking kunst gemaakt. Échte dingen.

Dit is nog steeds iconisch bijna 10 jaar later.
Dit is nog steeds het beste live optreden dat ik ooit heb gezien.

Qua talent is ie 100% op z’n eigen level, dat kan je echt niet ontkennen.

42 likes

Oh ik ben het met je eens, ik vind het jammer dat hij zo vaak belachelijk gemaakt wordt. Mensen zouden wat verder moeten kijken dan ‘hij tweet rare dingen’ en ‘hij is getrouwd met een Kardashian’.

Ik ben niet eens per se fan van hem, maar jemig, die man heeft echt wel een vorm van genialiteit waar ik bewondering voor heb.

2 likes

Snap ik

Ik heb niks tegen Kim, waarom zou ik? Ik heb er alleen iets tegen als mensen haar groter maken dan ze is. Als merk is ze heel knap neergezet, vooral door Kris, maar als persoon heeft ze amper creds.

Hoop ook dat ze bij elkaar blijven voor die kinderen en hij kalmeert.

2 likes

True, zij en haar familie hebben de massamedia echt een nieuwe dimensie gegeven. Dat vind ik al knap op zich!

2 likes

Ik heb nog altijd tranen in mijn ogen als ik aan de Watch The Throne-tour denk in Antwerpen. Dat en zijn coachella performance is echt het beste ooit!

6 likes

Excuus, ik ging op Kanye zelf af. (https://www.youtube.com/watch?v=vJ2qKSQDglg)

Ik ben trouwens echt fan van Kanye als artiest. Ik benoem alleen dat zij in de huidige popcultuur bekender/meer household is dan hem. Dan kan hij nog heel succesvol zijn met zijn kledingmerk, maar ontwerpers zijn nu eenmaal minder hyped in de media dan artiesten.

Nouja ik kan mn punt ook niet goed maken hierover maar ik denk dat we het niet heel erg met elkaar oneens zijn

1 like

Maar in welke wereld is Kim dan een artiest?
Er zijn nog steeds miljoenen mensen die reikhalzend uitkijken naar zijn nieuwe album. Zij creëert niks en is dus geen artiest. Ze heeft alleen make-up waaraan ze haar naam leent, maar ze maakt geen kunst, op enige wijze.

Denk idd dat we t verder ook wel eens zijn.

2 likes

Ook lekker dat hij getweet heeft al een jaar te willen scheiden en dat jongste kind van ze is 1.

En ik altijd maar denken dat hij alleen Kim’s stijl verbeterd had.

2 likes