FF Boulevard #4 (Deel 1)

Lijkt mij heel begrijpelijk ook. Kan mijzelf ook goed verwoorden maar als er miljoenen mensen meekijken zou ik het ook even laten checken ja :sweat_smile:

6 likes

En ook daar geldt weer; wat ze ook zou doen, het is werkelijk nooit goed.

Uiteindelijk is het gewoon een vrouw met vier heel jonge kinderen en totaal maniakale partner.

11 likes

deze gaat over kim & kanye
2 likes

Ja toch?
Ik ben echt niet achterlijk maar ik zou mijn boodschappenlijstje nog eens niet delen met m’n 4 volgers :upside_down_face:

1 like

Ze hebben het hier over geheimen over de Kardashians die Kanye zou kunnen verklappen.

Ok ben benieuwd welke. :zipper_mouth_face:

2 likes

Hahaha nee precies, en bij Kim is het natuurlijk ook nog eens dat er niet alleen miljoenen naar mensen naar kijken maar dat sommige mensen ook nog iedere zin gaan ontleden om te kijken of er iets achter zit of dat ze haar daar op kunnen pakken.

Volgens mij was dat van die abortus niet iets waarvan ze nu heel graag wilden dat het publiekelijk bekend is.

1 like

Ja super sneu
Ik sta er zelf ook niet achter hoor maar zit al de hele dag de KUWTK kanye megathread te lezen daar kwam het voorbij
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen in haar geval, iedereen verwacht dat ze er iets over gaat zeggen maar niks is goed genoeg
Op r/kanye is het ook alleen maar wuhhuhuh en zij heeft een sextape, ja nou en

Ja nou het is toch zo? Ze dacht ik sla een titaan aan de haak, Kanye was HUGE toen ze met hem ging. En dan valt alles in duigen
dat wens je haar niet toe, maar het is wel wat er kan gebeuren als je zo’n opportunist als Kim bent.

Ik vind het behoorlijk naar om aan te nemen dat haar relatie met Kanye vooral strategie was. Ik denk dat die relatie vaker voor imagoschade heeft gezorgd dan dat Kim er zelf een boost door kreeg. Kim had het echt wel allemaal gered zonder Kanye, en dat weet iedereen (Hallo ze heeft Kris Jenner)

26 likes

Hij zat al jaren achter aan haar aan, ik geloof wel dat zij echt verliefd op elkaar zijn en of waren

Zonder dat huwelijk met Kanye was die hele familie in 2012 opgehouden met relevant zijn.

Na dat tweede huwelijk van d’r van 60 dagen ging het allemaal niet al te best. Ze kwam echt nergens qua prestigieuze plekken als het Met Ball zonder Kanye. Kendall had niet de connecties gehad om zo snel zo’n groot model te worden, Kylie’s Fame etc.

10 likes

Hoho wel 72 hele dagen. En na 1,5 jaar was de scheiding pas rond, toen ze zwanger was van north. (Ben alles aan het kijken :sweat_smile:)

1 like

In de blindgossip staat dat hij bekender en rijker is, maar dat is toch helemaal niet zo?

Zij is inmiddels miljardair en sinds Kanye - Jay-Z tijdperk is hij niet echt succesvol.

@Zemraluani denk dat Kanye na de Taylor Swift en Jay-Z debacles ook op de lijst stond om gecancelled te worden in de industrie hoor

2 likes

Maar wie zegt dit? Kanye heeft succesvolle sneakerlijn, kledinglijn, zijn muziek doet het ook nog steeds goed. Put some respeck on Kanye’s name

18 likes

Hij is zeker succesvol, maar ik denk dat hij niet zo bekend meer als toen
 Ten tijde van ‘Power’ ‘Black Skinhead’ e.d. was hij echt op top van bekendheid, nu is zijn laatste album niet echt aangeslagen bij het grotere publiek (het is wel een heel goed album)

Lekker vaag weer?

3 likes

Ik wilde dit echt net komen posten. Can’t follow :sweat_smile:

2 likes

Nou chapeau, een paar uur aan research en je komt met deze open deuren.

9 likes

Gelukkig is ze geen wetenschapper geworden. Al had het wel leuk geweest als een model dat beide was. Al heb je wel een topmodel dat ook nog programmeert etc. :smiley: Maar ze kan nog altijd een coach gaan worden met deze clichéwoordenbrij:

Ask your own questions, follow the money and connect the dots! Think logic, follow your heart and instincts. In the end it’s a power we all have, it will unite us and we need to wake up in order for that to happen!

6 likes