Ah oké! Ik vind het maar schrijnend allemaal, maar heb het dus nooit echt gevolgd. Vroeger vond ik het een kneus namelijk, maar dit is gewoon triest en een beetje eng ook.
Ahh duidelijk, thanks
Ik denk dat hun mate van beroemdheid wel tot gekte leidt.
Vaag omdat waarschijnlijk niemand hier Devin Townsend kent. Een muzikant/producer die echt allerlei soorten muziek maakt en een eigen label heeft.
Maar daar waar het grote geld is in de muziekwereld hebben de meeste mensen niet het beste met je voor.
Wow! Overdreven…
Ik wilde het puur aandragen om duidelijk te maken dat er iets speelt. Waar twijfels over waren, niet alleen hier omdat het ook promotie kon zijn.
Ze is altijd van al haar collecties showen en nu is ze offline. Dus dat viel mij op.
Ze heeft inmiddels wel gereageerd in dr story
Vind het ook heel netjes verwoord!
En ook heel sterk dat ze afsluit met Kim Kardashian West als in: I’m standing by my man.
Ik hoop dat hij vooral de hulp wilt die hij nodig heeft. Krijgen zal hij zeker wel.
Wow ik vind het ook zo mooi geschreven! Ik heb het normaal helemaal niet op de Kardashians, maar vind dit heel empathisch, helder, liefdevol, ben echt onder de indruk!
Zou ze het zelf hebben geschreven of iemand van haar team.
Op reddit gaat de roddel dat ze het juist expres zo neergezet heeft, zodat mensen zeggen wow die Kim heeft er echt alles aan gedaan, niet zo vreemd dat ze gaat scheiden van hem
Ik denk wel samen met iemand, maar ze heeft de laatste jaren wel laten zien dat ze een slimme vrouw is.
Gaan ze scheiden?
-komt ook even onder haar steen vandaan-
Als je een team met slimme mensen om je heen hebt hoef je zelf niet zo slim te zijn hoor.
Ik geloof nog steeds helemaal niks van haar als persoon. Ze is slim genoeg om ervoor te zorgen dat ze goed uit de verf komt door een goed team samen te stellen, I’ll give her that.
Dat vind jij, maar feit is dat ze wel gewoon studeert. Dat je haar niet slim over vindt komen is wat anders.
Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is. Het is goed voor haar dat ze rijk is met zoveel invloed maar waar dat is ook meteen waar ze bekend om is. Ik vind mensen die ook echt iets doen/kunnen persoonlijk interessanter dan een privileged meisje die al jaren op tv te zien omdat haar familie dat plan al voor d’r had.
Ze doet niet zomaar een studie hè. Ze doet een studie waarvoor je wel een bepaalde kennis moet hebben en waar je hard voor moet leren.
Oh ik geloof wel dat ze slim is dat bedoelde ik er niet mee
Oh snapte ik wel, maar ik denk persoonlijk gewoon dat ze het samen met iemand heeft geschreven. Iemand die even checkt of alles goed verwoord is.