FF Boulevard #4 (Deel 1)

Volgens mij was hij toen gedwongen opgenomen

1 like

Ik vind het wel elke keer toevallig dat als hij een ‘‘psychose’’ heeft en de hele wereld meekijkt hij ook gelijk een album released. En dat vervolgens niemand er iets over vraagt.

5 likes

Maar wat moeten mensen er over vragen dan: ‘Was je psychose echt of een publiciteitsstunt?’ Lijkt me ten eerste nogal een ongepaste vraag maar ten tweede ook eentje waar je toch geen bevredigend antwoord op gaat krijgen.

(Overigens kan stress wel een psychose triggeren bij psychosegevoelige mensen dus het hoeft niet toevallig te zijn, maar dit is net zo goed speculeren natuurlijk.)

17 likes

Ik denk wel dat het een publiciteitsstunt is, en nee je gaat er inderdaad geen antwoord op krijgen.

Precies. Hij moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

Ik vind Kim weer opvallend afwezig.

Ik denk dat Kim van alle kanten wel wordt geadviseerd om er nu niet op in te gaan op Social media. Het lijkt me voor haar ook echt kut en gĂȘnant. Norths mom, alsof hij haar niet meer als zijn vrouw beschouwd. Ik vind Kim sowieso veel van Kanye tollereren. Ze heeft echt alles voor hem over terwijl Kanye vaker echt de grens is overgegaan.

18 likes

Damned if she does, damned if she don’t.

Ik vraag me af wat mensen nu precies van haar willen zien terwijl haar man in een crisissituatie zit.

17 likes

Hou er rekening mee dat artiesten meer opnemen dan ze uitbrengen. Voor 1 album worden soms zo’n 100/200 liedjes geschreven.
Hij had ze vast al klaarstaan

1 like

Ik vind het best interessant om de situatie van Kanye te vergelijken met een andere mannelijke muzikant die een bipolaire stoornis heeft. Ook hij nam vaak tijdens het opnameproces zijn medicatie niet in en hoewel dat zijn muziek soms ten goede kwam, was het op andere gebieden een domme zit. Maar in tegenstelling tot Kanye heeft die man wel zijn leven nu volledig op de rit en besteedt hij op een positieve manier veel aandacht aan medische zaken (bijv. door het geven van online concerten tijdens COVID-19 waarbij het geld naar ziekenhuizen ging die $$ het hardst nodig hadden, openheid geven etc.).
Ik denk dat mensen zoals Britney Spears, Kanye, Demi Lovato, allen die kampen met heftige geestelijke problemen, beter gewoon geen leven in de spotlights kunnen hebben.

Ik verwacht niets maar dat het duidelijk is dat er wel iets speelt

@Frenky en @Ophelia

Wat een rare opmerking. Alsof ze verplicht is de wereld een update te geven over hoe ze met deze situatie omgaan. Wij hebben er toch helemaal niets mee te maken? Het draait niet om jou als publiek. Het is hun crisissituatie en het is al erg genoeg dat Kanye in z’n waanzin de publiciteit opzoekt. Je kunt toch zelf wel raden dat ze druk bezig zijn om hem in een crisisopvang te krijgen. Daar hoeft ze toch geen insta stories over te maken om jou op je gemak te stellen?

15 likes

Zijn ze zeker niet verplicht en ik zou het persoonlijk erg raar vinden als ze dat wel zouden doen.
Maarrrrrr bij deze familie snap ik dat er mensen zijn die iets verwachten. Deze familie deelt elke scheet op wat voor manier dan ook met de buitenwereld, dan vind ik het oprecht logisch dat er verwachtingen zijn.

Je leven op de rit hebben bij een bipolaire stoornis is niet per se een keuze. Sommige mensen hebben meer last van schommelingen dan anderen en daar kunnen ze precies niks aan doen. Behalve medicijnen nemen en zichzelf in de gaten houden en tijdig aan de bel trekken.

4 likes

Met de juiste begeleiding en een begripvolle manager zou dit geen probleem moeten zijn. Vaak hebben ze zo hard voor deze carriĂšre gewerkt en is het hun hobby en uitlaatklep.

2 likes

Over welke andere muziekant heb je het?

@Maurice vind het best erg dat je denkt dat zijn stoornis een publiciteitsstunt is.

2 likes

Ik ben t helemaal kwijt maar waaraan zien jullie dat dit psychisch is? Of heeft ie dat al vaker gehad ofzo?

Ik vroeg me ook net af hoe dit nu zit, ik heb het nooit zo erg gevolgd namelijk maar is er ooit officieel iets over gezegd?

@Qwerty123 Kanye West heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij een bipolaire stoornis heeft (en dat hij weigert er medicatie voor te nemen)

6 likes

Hij heeft er zelf het een en ander over verteld in een interview. Als je googelt op ‘Kanye West bipolar’ kun je het makkelijk vinden.

1 like