FF Boulevard #4 (Deel 1)

Amerika: Een ergere president dan Trump kunnen we nooit krijgen.

Kanye West: Hold my beer

72 likes

Op BlindGossip stonden wel artikelen dat hij vreemd schijnt te gaan bij het leven

What the
? Oke, ik had niks beters verwacht van iemand die zegt dat slavernij een keuze was, maar toch. Kan niemand hem tegenhouden of laten opnemen?

3 likes

Ja, dat vond ik juist zo overdreven.
@lapzwans Oh dat wist ik niet!

1 like

Het is duidelijk dat hij een episode heeft
 hij heeft zelf aangegeven geen medicijnen etc. te willen slikken. Hoop dat hij wel hulp accepteert want dit lijkt niet goed te gaan

4 likes

Ja ik vind dit zo triest om te zien. Hij heeft dringend hulp nodig.

5 likes

Ik betwijfel of hij vrijwillig hulp zal gaan zoeken en accepteren. Hopelijk doet zijn familie iets achter de schermen ipv. een aflevering er over te maken

1 like

Hoop het inderdaad. Dat de Kardashians nu stil blijven zegt wel wat. Normaal is het praatje klaar maar bij echt heftige dingen blijven ze meestal stil.

1 like

Ik heb het idee dat zij heeel erg tegen hem opkijken en dat zij dit ook juist weer toejuichen onder het mom van het is Kanye en hij is o zo creatief

1 like

Ik denk dat Kim gewoon niet weet hoe ze hieruit komt zonder gezichtsverlies, denk dat ze erg tegen hem op keek maar ik kan mij niet voorstellen dat ze dit support.

4 likes

Ik zag zondag ofzo ook dat ze een hele dag niets op insta stories had staan. Vond ik ook wel
Typisch.

1 like

Ik snap niet dat het werkelijk zo ver is gekomen, waarom heeft niemand hem tegen zichzelf in bescherming genomen?! Dit is niet om aan te zien. En al die tweets ook dat Kim hem wilde opsluiten en dat Kris niet in de buurt van z’n kinderen moest komen enzo.

Huh die tweets van Kanye. What’s going on??

Heeft hij een nieuw album dat uitkomt? Was dit soort van PR? Als dat zo is zou dat echt zo vreemd zijn

Hmmm ik denk geen PR. Lijkt me niet dat Kim hiermee instemt. Ben benieuwd naar de KUWTK afleveringen.

image

image

maar volgens mij zijn zn tweets alweer verwijderd

1 like

Hij beweert ook dat de film Get Out over hem gaat en dat iedereen dat heus wel weet. Yeah sure. :upside_down_face:32bdd1f0-cb04-11ea-9fee-409cb18bf4e0

“Norths mom”

6 likes

Hopelijk heeft iemand 911 gebeld of een andere hulplijn, want dit kan niet goed gaan

De vorige keer dat hij zo een episode had was toen hij tijdens een concert ging praten over zijn problemen met Jay-Z en dat die zijn kids nog nooit had ontmoet etc. Volgens mij is er toen ook ingegrepen en is het een tijdje stil geweest.

Lijkt me dat ze nu ook ren niet vrijwillige health check kunnen doen? Dit gaat echt niet goed.

oef