Ik zie alleen een foto, geen filmpje
Ik vind de jurk van Beatrice prachtig (Hij is van de Queen geweest) en de foto’s ook, veel leuker zo een kleinere bruiloft
Ahhh ze kijkt ook echt blij, echt een omaatje.
En kijk Philip daar ook even shinen! (Na al die berichten dat hij vandaag of morgen zou komen te overlijden)
Wat een prachtige foto’s
Ja ze is echt een trotse oma.
Die halen ze ook alleen maar boven voor speciale gelegenheden. Op Twitter zeiden ze: “time to take Philip out of the royal fridge “
Super mooi en lief dit! Ook dat ze de tiara van de Queen op heeft etc. Wel slim om geen foto naar buiten te brengen met de ouders. Dat had de aandacht weer wat verlegd, zeg maar.
Ahh Ik dacht al waarom staan die er niet bij; maar logisch nu je het zegt
Ja maar wat wil je op die leeftijd, ik heb zoveel respect voor Elizabeth en Philip dat ze op hun leeftijden nog naar al die gelegenheden gingen.
Ja, ik moet daar best vaak aan denken. Kun je je voorstellen dat je pa involved is geweest in zulke praktijken
Nou echt ja. Dit grietje verdient ook zo’n mooie dag en even positieve aandacht, vind ik. En dat je opa en oma er op hun 92e (-ish) dan nog zo trots en parmantig naast staan is al fantastisch natuurlijk.
Prince Phillip is 99 lees ik net!
Wow, zó mooi! Bijzonder ook om een jurk van je oma te kunnen dragen
Ik vind dat echt ophef om niks eigenlijk. Je zag een dronken Justin die haar hand vast hield.
Schijnt dus ook zo te zijn. Hoorde laatste dat hij haar altijd te kakken zet in haar brasserie. Vind hem ook echt zo’n type die lollig doet over de rug van anderen.
Arme north dat iedereen dit nu weet.
Oh en hij is wel weer lekker op een andere planeet. Met zijn 1 miljoen voor een kind.
Birthday Party klinkt wel als een gezellige partij
Heh en vorige week las ik dit
https://www.ad.nl/show/kanye-west-trekt-zich-terug-dit-jaar-geen-presidentskandidaat-vs~a307c307/
Nee hij besloot toch door te gaan
Hij wendt zich tot God ipv medicijnen te nemen Hopelijk gaat het met Kim en de kinderen okay en kunnen ze deze man handelen.