FF Boulevard #4 (Deel 1)

Een vriendin van me zag de royals laatst in het restaurant waar ze aan het eten was! Zij waren daar ook gewoon als gezin uiteten haha. Had echt geen idee dat ze dat ‘gewoon’ deden zonder het hele restaurant af te sluiten ofzo

31 likes

:exploding_head: wow bijzonder

Never forget.Gewoon lekker naar MacD.Haha echt leuk.

111 likes

94-jarige vrouw gaat bejaarde man met rollator te lijf met zwaard

46 likes

Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat met een prinses. Het lijkt me niet dat ze zomaar met een backpackie naar Zuid Oost Azië kan. Zie al de hele tijd zo’n bodyguard erbij in zo’n hostel😂

13 likes

De koning koopt ook gewoon sportschoenen in een sportzaak zonder de boel af te laten sluiten. Zat een paar jaar terug ineens naast hem schoenen te passen, haha

34 likes

Wow zou dat echt niet kunnen, zou echt paranoia zijn dat iemand me iets aan zou doen. Zoveel koningshuishaters

2 likes

Er liep wel behoorlijk wat beveiliging omheen hoor. Hadden wij alleen niet door, dachten alleen dat de beveiligers van die winkel wel erg mooie pakken hadden tegenwoordig, haha.
Ik werd ook door 1 van die mannen gevolgd toen ik door de winkel liep. Had op dat moment nog niet door dat Willem-Alexander ook in die zaak was dus was behoorlijk geïrriteerd dat ik gevolgd werd, haha

10 likes

Beter nieuws was geweest als ze die smeerpijp van een vader zouden gaan vervolgen (prince Andrew).

3 likes

True!

1 like

Hoeveel namen kan je droppen in 1 interview?

Bas Smit: Ja.

9 likes

Waarom staat die kerel op elke foto met z’n smoel wijd open?

12 likes

Waar is deze man nou bekend van? Alleen van z’n vrouw?

5 likes

Hij is een “topboy” in het vastgoed circuit, vooral. En opeens werd die omhooggevallen balzak om 1 of andere reden populair op Instagram.
Nicolette huppelt in ieder geval meer achter hem aan, dan andersom.

6 likes

Topboy :face_vomiting:

1 like

En van zn voorliefde voor crocs! (Hij was een keer bij boulevard toen t ging dat crocs weer hip waren en toen vroeg mn vriend “wie de fuck is dit nou weer” en toen kon ik echt veel te veel over de beste man vertellen en mijn bron is 100% dit forum en toen dacht ik “ik heb een hobby nodig”. Maar als er ooit een pubquiz vraag komt van partners van bn-ers ga ik die ronde winnen)

17 likes

Ik weet het…

1 like

Ugh die Bas is zo’n galbak.

Die twee zijn sowieso altijd heel erg bezig met de buitenwereld laten weten hoe goed hun relatie is. Hoe meer je daarmee te koop loopt, hoe kutter het allemaal is, denk ik maar altijd.

24 likes

nou dat denk ik ook, altijd zo vrolijk en positief en laten zien hoe hard ze werken ( en dat zal ook echt wel maar om daar nou zo te koop mee te lopen…)

1 like

Ohja dat kutverhaal over dat hij elke maand voor hun ‘jubileum’ rozen koopt. Het aantal rozen is gelijk aan het aantal maanden dat ze samen zijn (+1 geloof ik).
Ik heb dat verhaal vaker gelezen/gehoord dan mijn eigen naam.

30 likes